Saaremaa reklaamikampaania esmakordselt Pronksmuna laureaat

Möödunud nädala lõpus toimus Tartus Vanemuise kontserdisaalis Eesti reklaami- ja turundusaasta tippsündmus Kuldmuna 2007 reklaamiauhindade jagamine, kus Saare Finantsi lihtsa laenu reklaamikampaania võitis Pronksmuna. Leo Ekspress OÜ esitatud reklaami nimi oli Lihtsalt saab.

Auhind võideti kuni 250 000 kroonise eelarvega reklaamikampaaniate kategoorias ja Saare Finantsi näol on tegemist esimese Saaremaa ettevõttega, kelle reklaamitegevus on sellise tunnustuse pälvinud.

Eesti reklaamitööstuse tippspetsialistidest koosnenud žürii hindas kampaania selget ja terviklikku sõnumit ning erilisi meedialahendusi – Virtsu sadamasse ehitati tehissaar, Ruubi poe aknale riputati sokk jms. Kampaania olulise osana planeeritud elusa lamba toomine linna keskväljakule jäi linnavolikogu vastuseisu tõttu siiski ära.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 18 korda, sh täna 1)