Kuressaare postkontor hankis endale numbrimasina

Alates käesolevast nädalast on Kuressaare postkontoris klientide paremaks teenindamiseks kasutusele võetud numbrimasin. Teenindussaali sisenejal palutakse nupule vajutusega võtta endale järjekorranumber ja siis pöörduda vastavalt suunamisele õigesse kassasse.

„Kõik, kes näiteks pangas käivad ja on sealseid teenuseid kasutanud, teavad juba, mis asi see numbrimasin on. Kuna ka meie majas toimuvad rahalised tehingud, siis see, et kliendil oleks leti ees natuke rohkem privaatsust, oli üks põhjus, miks masin muretseti,” selgitab Kuressaare postkontori juhataja Enna Mets, miks aparaat kasutusele võeti. Privaatsust lisab ka see, et klienditeenindaja tegeleb nüüd tõesti korraga vaid ühe inimesega ja teistel on rahulikum oodata, teades, millal nende järjekord kätte jõuab.

Postkontori enda seisukohast on numbrimasinal uurimuslik eesmärk. „Nüüd saame teada, mis ajal peaksime rohkem kassasid tööle panema. Me näeme ju nüüd ära, mis kell rohkem inimesi käib,” loodab Mets ka postkontori töökvaliteeti aparaadi abil ajapikku parandada.

Eilseks oli postkontoris numbrimasina kohta kuulda erinevaid arvamusi. Osa inimesi leidis, et nüüd saab rahus oma asju korraldada. Teistele näis seesugune aparaat aga pigem klientide ahistamisena, kuna nüüd tuleb minna kassasse, kus muidu pole ehk harjutud käima.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 18 korda, sh täna 1)