Saaremaa tarbijakaitseamet sai 7 kirjalikku kaebust

Tarbijakaitseameti Saaremaa talituse spetsialisti Koidu Allvee sõnul on Saaremaa talitus saanud poole aasta jooksul 7 kirjalikku kaebust ja teinud 105 tarbija nõustamist.

“Kaks viimast tarbija kaebusavaldust puudutasid mobiile,” ütles Allvee Oma Saarele. ”Lisaks sellele on 2007. aastal registreeritud avaldused, mis puudutasid kohvimasinat, õhusoojuspumpa, vee kvaliteeti, pesu- ja autoteenindust,” kommenteeris Allvee Saaremaa tarbijakaitse poole pöördumisi.

Spetsialisti sõnul on võrreldes eelmiste aastatega esitatud tänavu vähem kaebusi jalatsite kvaliteedi pärast. Ta lisas, et kaebusi ehitusteenuste kvaliteedi kohta, nagu neid on ohtralt esitatud Tallinnas, Saaremaal praktiliselt pole.

Üle Eesti esitasid tarbijad tarbijakaitseametisse poole aasta jooksul 712 avaldust. Nendest 350 puudutas tööstuskaupasid.

Tarbijakaitseamet koostas 2007. aasta esimese kuue kuu jooksul kaubandus- ja teenindusettevõtetele 1939 akti ning tegi 43
ettekirjutust. Kontrollimise põhjal tehti 278 trahviotsust kogusummas 173 300 krooni. Suulisi hoiatusi tehti 109 ettevõttele.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 40 korda, sh täna 1)