Selveri turvatöötaja reageeris alkoholi õhtusel müügikeelul üle (23)

Kuressaare Selveris juhtus ebameeldiv intsident kord aastas Saaremaale emale külla tulnud naisega.

Klient, kes ei soovinud oma nime lehes avaldada, oli veinipudeli ostukorvi asetanud enne kella kümmet õhtul.
Kuna poes oli rahvast palju ja järjekorras seismine võttis oma aja, jõudis ta maksmiseni täpselt sel hetkel, kui üle müügisaali kuulutati, et lõpeb kange alkoholi müük. Samal ajal palus kassapidaja temalt juba partnerkaarti.

Turvatöötaja karjus üle poe

„Kohale tuli turvatöötaja, kes karjus üle poe, et kange alkoholi müük on lõppenud ja viige pudel kohe tagasi,” rääkis naine Oma Saarele, lisades, et kuna seda ei palutud, vaid lausa karjuti üle poe, nii et kõigi ostjate pilgud pöördusid õnnetule kliendile, tundis ta ennast halvasti. „Mulle jäi mulje, et turvatöötaja nautis olukorda, oma võimu näitamist,” märkis ta. Kliendi kaitseks astus välja ka kassapidaja, kes arvas, et klient, kes juba maksab, võiks ostu siiski sooritada.

Lõpuks tuli pudel ometi riiulile tagasi viia. „Minu arvates teeb selline suhtumine klientidesse Selverile halba, sest on suur vahe, kas kutsuda inimene kõrvale ja selgitada viisakalt või karjuda üle poe,” ütles nördinud naine.

Kaupluses kehtib linnavolikogu otsus

Saare Selveri juhataja Iige Laesi sõnul kontrollib turvafirma nii neid kui ka kliente ja teeb oma tööd. Alkoholi ei saa Selver müüa pärast kella kümmet sellepärast, et Kuressaare linnavolikogu on nii otsustanud.

„Keeld on kehtestatud pädeva organi poolt ja kuulub vastuvaidlematult täitmisele kõigil,” ütles Laes, selgitades, et pärast kella kümmet õhtul ei müüda Saare Selveris üle kuue mahuprotsendiga alkoholi.  Seevastu õlut ja muud alkohoolseid jooke, mille etanoolisisalduse mahuprotsent on alla kuue, müüakse kuni kaupluse sulgemiseni. 

Müügi lõpust teavitab siseraadio ostjaid igal õhtul kümme minutit ja viis minutit enne kella 22 ning pärast müügi lõppu teavitatakse ostjaid perioodiliselt alkoholimüügi lõppemisest. Lisaks on kõikides kassades väljas A4 formaadis vastav teade.

Laes palus ise Saare Selverile turvateenust pakkuva firma esindajalt selgitust ja ütles Oma Saarele, et nende sõnul toimis turvatöötaja korrektselt kassapidajat keeluaja saabumisest informeerides, see kuulub tema tööülesannete hulka.

Pretensioonid administraatorile

Turvatöötaja käitumist kommenteerides sõnas Laes, et kui ostja oleks kohe pretensiooniga pöördunud administraatori poole, oleks olnud võimalik kassapidaja ja juuresviibijatega vestelda ja selgitada toimunut.
Praeguse videosalvestuse põhjal pole alust väita, et turvatöötaja üle saali karjus. Kui nii juhtus, siis on see kahetsusväärne.

„Turvafirma on oma töötajatega toimunust rääkinud, loodetavasti saame edaspidi vastastikku tähelepanelikumad olles sarnaseid arusaamatusi vältida,” ütles Laes.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 252 korda, sh täna 1)