Ooperipäevade kaubamärgi alghind langes neli korda (17)

Kohtutäitur Svetlana Põld määras Kuressaare ooperipäevade kaubamärgi uueks alghinnaks enampakkumisel varasema miljoni krooni asemel 250 000 krooni.

Svetlana Põld ütles Oma Saarele, et uus hind lähtub võlausaldaja ja võlgniku vahelisest kokkuleppest. Oktoobris toimunud enampakkumisel kaubamärgi vastu huvi ei tuntud, mistõttu kohtutäitur avaldas ootust, et linnavalitsus võiks kaubamärgi võõrandada tasaarvelduse korras.

Kuressaare abilinnapea Argo Kirss ütles, et igasuguste vaidluste ja võimaliku tüli vältimiseks võiks linn kaubamärgi omandada küll. “See ei ole küll ainult minu öelda, ent 250 000 ei ole see hind, mille linn kaubamärgi eest välja käiks, isegi kümme korda väiksem summa on võib-olla palju,” lisas ta.

MTÜ Saaremaa Muusikahariduse Sihtasutus nimele registreeritud kaubamärk “Kuressaare Ooperi Päevad 2002 Eesti Ooperifestival” on panditud Kuressaare linnavalitsuse kasuks, tagatiseks linna poolt 2007. aasta ooperipäevade korraldamiseks eraldatud 250 000-kroonisele toetusele.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 95 korda, sh täna 1)