Sõiduauto telefonibroneering parvlaevale asendub e-piletiga (5)

Alates 14. maist muutub sõiduautodele praamikohtade broneerimine täielikult e-pileti põhiseks ja telefoni teel enam broneeringuid vastu ei võeta. Sõidukikoha broneerimiseks tuleb osta internetist e-pilet, teatas Väinamere Liinid OÜ juhtaja Urmas Treiel.

Urmas Treieli sõnul on üleveomahud iga aastaga kasvanud ning vana piletimüügi- ja broneerimissüsteem ei vasta uutele vajadustele. “Ka telefonipäringute ja -broneeringute maht on kasvanud viimastel aastatel erakordselt suureks. Näiteks 2007. aastal registreerisime ainuüksi broneerimistelefonil ca 100 000 sissetulnud kõnet,” lisas Treiel.

“E-pileti põhine broneerimine välistab telefoni teel tehtavad laialdaselt levinud tühi- ja topeltbroneeringud, mis omakorda võimaldab klientidel täielikult kasutada kogu broneeringuressurssi ja vedajal paremini planeerida reisijate ülevedu tippaegadel. 14. maist käivitame süsteemi järgmise etapi, mis vähendab oluliselt telefonibroneeringute hulka ja näeb ette, et sõiduauto telefonibroneeringut hakkab asendama e-pilet,” selgitas Väinamere Liinide juhataja.

Sõiduautole saab alates 14. maist osta broneeringuga eelmüügipileti internetiaadressil www.tuulelaevad.ee .

“Endiselt saab lisada soovi korral sadama kassas piletile broneeringu,” ütles Treiel Oma Saarele. Samuti saab eelnevalt välja osta broneeringuga laevapileti aadressil Kohtu 1 (Kuressaares), Vabaduse 5 (Kärdlas), Tornimäe 2 (Tallinnas).

Treieli sõnul on e-pileti teenustasu ehk broneeringu tasu 25 krooni. “Sadamast või teistest müügipunktidest ostetava pileti broneeringu tasu on endiselt 50 krooni,” lisas ta.

Alates 14. maist teenindatakse telefoni teel edasi vaid veokite ja busside broneeringuid. “Telefoni ja e-kirja teel saavad oma sõidukikohtade tellimused esitada reisikorraldajad, turismiettevõtted ning suuremate ürituste korraldajad,” selgitas Treiel.

“Põhiliseks telefoni teel broneerimise puuduseks oli hulgaliselt tühi- ja topeltbroneeringuid,” rääkis Treiel ning selgitas, et sellest tulenevalt jäi tippajal kasutama ressurss, mida oleksid saanud kasutada teised kliendid.
Edaspidiseks jääb infotelefoni 45 24 444 põhifunktsiooniks klienditugi. “Infotelefon on avatud alates juunikuust iga päev, maikuus tööpäevadel,” kommenteeris Väinamere Liinid OÜ juhataja.

E-pileti ostukeskkonnas on klientidel võimalus täita igal ajal tagasiside vorm, kui on tekkinud mõni tõrge või probleem, päringule vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui ühe tööpäeva jooksul. E-pileti saab parvlaevale osta kindlaks kuupäevaks ja kellaajaks kuni kolm kuud ette. Seega on e-pilet oma olemuselt broneeringuga eelmüügipilet. E-pileti ostukeskkonnas näeb kõikide reiside broneeringulimiidi täituvust ning selle abil saab klient kiirustamata ülesõitu planeerida. 

Piletimüügi- ja broneerimissüsteemi kaasajastamine on osa suuremast arendustegevusest, mis hõlmab sadamate rekonstrueerimist, uute laevade ehitamist ja sellega kaasnevat teenuse arengut üldiselt.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 54 korda, sh täna 1)