Juhtkiri: Koostöö läbi sündinud leib (2)

Juhtkiri: Koostöö läbi sündinud leib

 

Eraettevõtluse tekke algaastatel võis märgata kapitalismi pürgiva eestlase omapärast suhtumist rahvuskaaslasesse. Igaüks püüdis tegutseda omaette, naabri poole vaadati vaid siis, kui sel paremini läks. Olgugi oma majutuskohad täis, aga ega ikka hea meelega teisi teadaolevaid kohti tahtnuks välja pakkuda küll. Kadeduseuss uuristas hinges.

Ettevõtluse edenedes räägiti pidevalt koostöö arendamisest, ühistest ettevõtmistest, kõik ikka selleks, et meile rohkem turiste meelitada. Loodi mitut sorti ühistöövorme turismi arendamiseks, aru pidasid koos teenusepakkujatega nii maavalitsuse kui ka omavalitsuste spetsialistid.

Ühistegevus hakkas tasapisi hoogu sisse saama. Täna ei kujuta Õlletoobrit, merepäevi või muid suuremaid üritusi ilma ettevõtjate, omavalitsuste ja kultuuritegelaste koostööta enam ettegi. Saaremaa nimel oleme täna valmis igal pool seljad kokku toetama. Saaremaa on saavutanud suure populaarsuse, meile tahetakse tulla. Seega toob turism meile vähemasti osaliselt leiva lauale.

Seesamune leib iseenesest on aga saarlastele alati kuulsust toonud. Sestap mõjub hästi positiivsena uudis, et kaks ettevõtet on pooleaastase koostöö tulemusel saanud maha uue tootega. Ka täna on Saaremaa leib mandrimaal minev kaup. Soovime edu Pilguse mõisale ja Karja pagariärile ning jääme ootama Pilguse saia!

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 33 korda, sh täna 1)