Vastukaja: “Kliente häirivad Rae toidupoe tüütult pikad järjekorrad”

Oma Saar, 11. juuni
Internetikommentaarid

Mari
Nõustun pea täielikult inimesega, kes pöördus ajalehe poole. Samas paistab ka sama inimese jutust üks vastuolu – miks ta pani kauba riiulile tagasi ja lahkus, jätnud see korv lihtsalt koos kaubaga poodi ja lahkunud. Kaubaga korvi teenindussaali mahajätmine on üldtunnustatud viide selle, et tarbijale teenindus ei meeldi.

Täpselt sama asi on avalikus ruumis prügiurnide paigaldamisega. Võib teha pöördumisi või ajaleheartikleid, aga ega seetõttu linnaviletsus ei lase paigaldada optimaalsetesse kohtadesse prügiurne. Kui aga sihikindlalt soovitavasse kohta prügi maha loopida, siis “tekib” sinna ka prügikast – sellise asja juriidiline termin võiks vast olla “reaalne avalik huvi”.

PS: Ma loodan, et keegi ei lähe Kuressaare linnavalitsuse ette nüüd kakale, et viidata Kuressaare linna kehvale kempsumajandusele.

kasutaja
Kui pingeline töö, seal hulgas pikk tööpäev, on probleemiks tööjõu leidmisel, siis on ju vaid üks lihtne järeldus – tuleb töötingimusi muuta! Ei pea ju terve pika päeva kassas istuma üks ja sama inimene!

Näiteks kaks 7-tunnist vahetust ühe 12-tunnise asemele ja raha lugemise teostab teine vahetus peale tööaja lõppu (aega jääb üle 2 tundi kaupluse sulgemisest kuni vahetuse lõpuni).

pohl
Mis te käite seal Rae poes, kui see nii öäk on. Ärge lihtsalt minge sinna ja kõik. Aga tuletage nüüd endale meelde, kes kommenteerisid ja siunasid neid väikepoode, mis suure alkopoliitika tegemise käigus kinni taheti panna ja lõpuks pandi ka.

Mõnel võiks piinlik olla. Kui aru said. See selleks. Aga STÜ-le – need ilma kassapidajata kassad on Londonis ammu kasutusel. Olge Eestis pioneerid ja juurutage see süsteem omale ka. Kui huvi on, siis võin vahendada.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 26 korda, sh täna 1)