Vastukaja: "Säästumarketi hinnasüsteem eksitab ostjaid" (1)

Oma Saar 4. juuli

Selliseid eksitusi olen mina kohanud päris palju Rae poes.
Olen suur kommisõber. Iga kord, kui kommi ostsin, ikka oli kommipakk kassas kroon kallim kui riiulis. Ma ei tea, kas tänaseks on see viga parandatud, pole üle kahe nädala Kuressaares olnud.

Ükskord oli mul Raes naljakas juhtum. Ostsin kurki ja õuna ning muud pudi-padi. Õunakott läks esimesena kassast läbi. Kodus tšekki vaadates olid õunad kurgi nime all kassast läbi läinud. Mida rohkem sellele mõtlesin, seda naljakam see tundus. Sain pea 10 krooni kahju. Aga naljakas oli ikka!
Saatsin e-mailiga küsimuse, et mis ma tegema pean, et selline eksitus juhtus. Kästi kohe Raesse minna, saan raha tagasi. Sain asja korda ja ei mingit jama nagu Säästumarketis.

Sellistest eksitustest peaks kirjutama rohkem, siis ollakse poodides ehk tähelepanelikumad hindade suhtes.

Kaja Laus


Internetikommentaarid

Tean…
…seda juhtumit. Ja point oli just nimelt selles, et ostja jäi ootama, et mis edasi saab, kui müüja väidetavalt juhataja juurde läks. Aga tagasi müügisaali tulles tegi müüja suured silmad à la “sa ikka veel siin” ning sellega asi lõppes.

ivan julm
Loe oma õigusi ja ära lahmi, http://www.consumer.ee/1194?id=1384.
Kauba või teenuse müügil tarbijale on müüjad kohustatud esitama tõepärast infot, see kehtib ka hinnasildile märgitud hinna kohta.
Kui müüja väidab, et hinnasildil olev hind ei ole õige, siis võib seda käsitleda tarbija petmisena ja õigusrikkumisena müüja poolt. Sellises olukorras võib tarbija loobuda ostust, kuid ta ei saa nõuda, et talle müüdaks kaup selle hinnaga, mis on hinnalipikul.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 21 korda, sh täna 1)