Vastukaja

“Säästumarketi hinnasüsteem eksitab ostjaid”
Oma Saar, 4.07.2009

Oma Saares 4. juulil avaldatud artikkel, milles juttu Kihelkonna tee Säästumarketist hambaharju ostnud prouast, hämmastas mind.
Kuna mina olen see müüja, kellega saarlane Helve pärast ostu sooritamist suhtles, kinnitan, et püüdsin tegeleda kliendiga nii palju, kui seda suutsin.

Palusin prouat oodata, et asja selgitada, vabandasin segaduse pärast ning pakkusime talle võimalust ka tootest loobuda, kuid seda ta ei soovinud. Kahjuks ei olnud meil võimalik talle seda neljakroonist hinnavahet kinni maksta, kuna hinnamuutused ei tulene meie poest.

Mäletan, et läksime lahku sõbralikult ning sellist asja, et mina oleks kliendi murega taharuumi läinud ning sinna jäänudki, ei olnud. Seda võivad kinnitada ka teised poetöötajad, kes meie jutuajamist pealt nägid-kuulsid.
Juhul, kui minu selgitused-vabandused ei olnud tol päeval poes piisavad, vabandan Helve ees veelkord.

Samas tahan öelda, et oleme väga rõõmsad, kui kliendid meie kitsaskohtadele osutavad – meil on suur pood, suure kaubavalikuga ning midagi võib ikka kahe silma vahele jääda.

Helvet teenindanud müüja


Peatänava ääres vohab malts

Oma Saar 8. juuli
Internetikommentaar

haljas ala
Et niidetud malts muruna tärkaks, hästi uskuda ei taha.
Näha on, et mehed pole säärase tööga elus enne kokku puutunud. Eks ükskord tuleb ka see tarkus selgeks saada ja siis pole vaja enam ehitajate peale näpuga näidata.
Teistpidi on see malts üksjagu armas ka. Tuleb nagu looduses olemise tunne ja terviselinnaga sobib selline taust hästi kokku.

talumees
Sama häda teedevalitsusel – nii kui tee ääres pisut siblivad, tekib idanemiskeskkond maltsale ja põldsinepile. Niitma paraku jõutakse siis, kui seeme on juba valminud. Probleemi lahendus on regulaarne niitmine, kuni kaheidulehelised välja surevad.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 24 korda, sh täna 1)