Säästumarketite uus omabränd lööb toidukaupade hinnad alla

Säästumarketi ja Rimi kauplustes tuli müügile uus eritellimusel valmistatud “%”-kaubamärgiga tootesari, mis pakub erinevate toidu- ja esmatarbekaupade osas kuni 50% madalamat hinda võrreldes konkureerivate soodusbrändidega.

Säästumarketite ja Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul tõi ettevõte turule uue ja soodsa kaubamärgi eelkõige üldist majanduslikku olukorda ja muutunud tarbijakäitumist silmas pidades. “See on selge, et tarbijad on täna oma ostudes kokkuhoidlikumad ja eelistavad odavama hinnaklassi tooteid, protsendimärgiga omatoodete sari ongi niinimetatud hinnavõitleja ehk selle märgiga tooted on alati oma kategoorias kõige soodsamad,” ütles Mägioja.

Evelin Mägioja sõnul on “%”-märgiga tootesarja madalad hinnad võimalikud kuluefektiivse tootmisviisi ning kulude kokkuhoiu tõttu turunduse ja pakendite osas. “%”-kaubamärgi tootesortimenti kuuluvad makaronid, tatar, riis, õli, lahustuv kohv, must tee, kalapulgad ja 5-liitrine joogivesi.
Mägioja sõnul lisanduvad lähiajal soodsa kaubamärgi valikusse või, margariin, mahl, vorstid ja lastemähkmed. “Septembri lõpuks laieneb protsendimärgiga kauba valik kuni kolmekümne erineva tooteni,” ütles Mägioja.

Rimi Food Eesti sortimenti kuuluvad lisaks “%”-kaubamärgile mitmed teised omatooted, mida turustatakse nii Rimi kaubamärgi all kui ka erinevate brändidena nagu Alpenrose, Old Farmer, Marine ja Northland. Hetkel on jaeketil 205 Rimi brändi kandvat toodet ning 570 erinevate brändinimedega spetsiaalselt Rimi Balticu jaoks tellitud toodet. 2009. aasta lõpuks plaanib Rimi nende toodete koguarvu suurendada kuni tuhandeni.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 55 korda, sh täna 1)