Elion eitab vigaste digibokside müümist (7)

AS Elion lükkab ümber Oma Saare veebiküljel ilmunud anonüümse kommentaatori väite, nagu müüks Elion tarbijatele teadvalt mittetöötavaid digibokse.

Kommentaari kirjutanud isiku väitel peab Elioni kauplusest digiboksi ostnud telerivaataja digiboksi kodus üles seades läbima päevapikkuse kannatuste raja ning helistama 10 korda tasulisel abitelefonil, enne kui tehakse seadme töölehakkamiseks vajalik digiboksi tarkvara uuendus. “Kas ei võiks selle tarkvarauuenduse teha ära enne digiboksi kliendile müüki või on tasulisele abinumbrile helistajatelt saadav tasu nii oluline?” küsis rahulolematu kommentaator.

Elion Ettevõtted AS kommunikatsioonijuht Karin Kahre ütles Oma Saarele, et kõik Elioni Kodulahenduse raames pakutava digiTV kasutamiseks vajalikud digiboksid on eelnevalt testitud tehases. Mis puudutab tarkvara, siis see laetakse digiboksidele automaatselt peale siis, kui seade käivitatakse, seade on võrku ühendatud ning teenus toimib. Kliendil ei ole tarvis muud teha, kui mõned minutid oodata ning teenus on kasutamiseks valmis. See on ka mujal maailmas levinud praktika ning eelnevalt tarkvaraga varustatud digibokse pakuvad pigem vähesed telekommunikatsiooniteenuse pakkujad. 

Mis puudutab antud kliendi probleemi, siis võib Kahre sõnul oletada, et probleem võis tekkida seetõttu, et klient käivitas seadmed enne, kui Elion oli teenuse aktiveerinud. Sel juhul ei hakka tõepoolest teenus toimima ning võib jääda mulje, et tegemist on digiboksi veaga. Kuna kliendi nimi pole teada, ei ole kahjuks võimalik tuvastada, mis probleemiga täpselt tegemist oli ning miks selle lahendamine nii kaua aega võttis. “Igal juhul on tegemist kahetsusväärse juhtumiga ning kindlasti olulise tagasisidega, mis võimaldab meil samu vigu edaspidi vältida,” lausus Kahre.

Karin Kahre sõnul on Elioni Kodulahenduse seadmetega kaasas kõik vajalikud juhendid, et kliendid võiksid seadmed kerge vaevaga ise üles seada. “Pikaajaline kogemus näitab, et klindid saavad seadmete ülespanemise ning seadistamisega ise suurepäraselt hakkama ning sel teemal tuleb meile pöördumisi harva,” sõnas Kahre. Kliendi poolt esitatud väide, justkui oleks Elioni tehniline abi tasuline, ei vasta tõele. Nii Elioni klienditeeninduse numbrile 165 kui ka tehnilise toe numbrile 606 9966 helistamine on meie klientidele tasuta, kinnitas Kahre.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 98 korda, sh täna 1)