Tärn kui kvaliteedimärk

Tärn kui kvaliteedimärk

 

Uudis Pädaste mõisale viie tärni andmisest mõjub kuidagi suursuguselt ja isegi sensatsiooniliselt. Ometi – kui natuke mõelda – pole selles maailma hotellinduse üldpildis midagi erakordset. Hotellid-motellid taotlevadki ise endale tärne, et ühelt poolt näidata oma kvaliteeti ning teisalt – ka klient teab, millise tasemega majutusasutuse uksest ta sisse astub.

Saare maakond müüb ennast suuresti turismindusega. Sestap ongi natuke kummaline ja uskumatugi, et Pädastest saab alles neljas tärnihotell meie maakonnas. Kui internetis otsida aga üles mistahes riigi hotellisaidid, näeb sealt üldjuhul kohe ja kiiresti, mitu tärni mingil hotellil on. Vaevalt neid tähekesi niisama, eputamise pärast on küsitud. Ikka asja eest.

Aga kes teab, võib-olla näitavad tärnid hotelli nime juures ka lihtsalt väärikust ja austust oma klientide vastu. Pole ju tegemist kohustusliku asjaajamisega, vaid protseduuriga, mis paneb tegijaid ka hoidma lubatud kvaliteeti.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 19 korda, sh täna 1)