Vastukaja: “Saaremaa kaubamärgi loomiseks tehakse jõulisi samme” (2)

Oma Saar, 4. september
internetikommentaar

altshaimer
MTÜ Pipi Otsib Spunki sobiks selle nn turismiarenduskeskuse nimeks.
Eelmisel sügisel oli vist see, kui kilgati, et mõeldi välja uus slogan ja et kus nüüd hakkame seda kangesti igal pool kasutama. Kas keegi suudab täna ilma internetist otsimata meenutada, kuidas see kõlas?

Linnale on otsitud hüüdlauseid ja logosid. Keegi mäletab mõnda? Mingi multifilmi eest lüpsti pappi. Aga kas keegi sealt MTÜ-st on näiteks linnapeal nööbist haaranud ja küsinud: millal pargi peldik korda saab? Või võtke näiteks korra giidid kokku, kuulete, kus turismi tegelikud probleemid on.

Saaremaa oma kaubamärk on täna pseudoteema. Eestis ja Soomes töötab nimi, aga mingit märki sinna vägisi juurde pookima hakata? See raha läheb lihtsalt tuulde. Mingid reklaamibüroo poisid võtavad mõne suure kaubamärgi poolt juba kinni makstud, kuid kasutusse mitte läinud teise või kolmanda variandi idee, nokitsevad selle kallal pool päeva, kusagile topitakse õ asemel ö-täht ja korras. Aga esitlus tehakse esinduslik. Ja rahul kõik, linnuke kirjas.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 13 korda, sh täna 1)