SLK tõrjub Äripäeva artikli väiteid (12)

Ajalehe Äripäev väitel on riik juba ammu AS-i Saaremaa Laevakompanii laevad mitmekordselt kinni maksnud, kuid need on siiani eraomandis. SLK juht Tõnis Rihvk teatab vastuseks, et lugejatele on söödetud kümneid tõele mittevastavaid fakte ning kogu teemat on käsitletud mugavalt ja väga vabas tõlgenduses.

Eile ilmunud Äripäeva artiklis viidatakse korduvalt 2004. aastast pärinevale vabariigi valitsuse korralduse eelnõule, millega Saaremaa Laevakompaniile kehtestati avaliku liiniveo jätkamise kohustus ja tingimused.
Äripäev kirjutab, et AS Saaremaa Laevakompanii sai riigifirmalt Saarte Liinid 1997. aastal kaheksa parvlaeva 4 miljoni krooni eest.
Madala hinnaga nõustus riik tingimusel, et ettevõte võtab enda kanda suure investeerimiskohustuse ehk uuendab aja jooksul laevastikku ja muretseb ka uusi laevu.

Ajalehe hinnangul maksis aga uutesse parvlaevadesse tehtud investeeringud iga-aastase dotatsiooniga kinni lõpptulemusena ikkagi riik.
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul on see, et Äripäevas selline lugu üldse ilmus, omamoodi hämmastav ilmselt kõigile teemaga kursis olevatele isikutele.

“Mis meil muud üle jääb, kui tuleb paks nahk selga kasvatada ja välja kannatada ning oma tööd edasi teha – pole see esimene ega kardetavasti ka mitte viimane kord, kui teatud ettevõtted või konkreetsed persoonid poliitilise võitluse tandril kellelegi ette jäävad,” rääkis Rihvk eile Oma Saarele.

“Eks igaüks mäletab, kuidas SLK on erinevatel aastatel valimiste eel erinevate jõudude poolt ning erinevates käsitlustes meedias läbi käidud, silda Saaremaa ja mandri vahele ehitatakse samuti teatavasti iga nelja aasta tagant. Uue infoga ega millegi valgustkartvaga pole aga kellelgi õnnestunud aegade lõikes välja tulla, nii ka seekord,” lisas Saaremaa Laevakompanii tegevjuht Tõnis Rihvk.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 59 korda, sh täna 1)