Lihtne küsimus (28)

Inimesed on mures, et Rüütli spaahotelli veekeskuses ei ole enam ühtegi järelevaatajat. Tekib küsimus, kes jälgib korda (et ujujad oleksid oma radadel, et liutorusid kasutataks vastavalt reeglitele) ja hoolitseb ühtlasi inimese turvalisuse eest? Varasematel aegadel oli alati mõni töötaja basseini ääres, rääkimata sellest, et ka administraatorid olid varem kohe veekeskuse ukse taga, nüüd müüakse pileteid hotelli vastuvõtuletis.

Vastab AS-i Kuressaare Sanatoorium müügi- ja turundusosakonna direktor Frey-Christian Fernelius

Meil tekib küsimus, kas Oma Saar soovib AS Kuressaare Sanatooriumit juhtida? Eelmine kord Oma Saar püüdis leida skandaali meie arvutikasutamise eeskirjades. Imestades seda, et meie töötajatele pole antud vabadust oma tööajal oma meele järgi surfida ning chättida internetis. 
 
Sellel korral soovite anda meile nõuandeid, kuidas vee- ja saunakeskust juhtida. Meil on endal olemas rahvusvahelisi standardeid täitev juhtimissüsteem, mis puudutab meie vee- ja saunakeskuse turvalisust ning ei näe põhjust meie süsteemi avalikustada. Soovitaksin Oma Saarel loobuda “usaldusväärsete allikate” kasutamisest ning keskenduda faktipõhilisele journalism’ile.

AS Kuressaare Sanatoorium on edukalt teenindanud kliente juba üle 30 aasta ning hoolitsenud alati oma klientide ja töötajate turvalisuse eest. Turuliidri staatus on üks tõend sellest, et oleme oma tööga hästi hakkama saanud.

Kahjuks meil ei ole rohkem aega teie banaalsete küsimustega tegeleda, meie oleme väga hõivatud ning tekib tunne, et teil ilmselt ei ole midagi targemat kirjutada. Vastavalt heale tavale anname pressiteateid, kui soovime midagi tähtsat avalikkusele teavitada. Meeleldi oleme avatud lahtisele dialoogile Oma Saarega, juhul kui teemad on arutlemist väärt ning ei põhine lihtsalt ebaadekvaatsetel “usaldusväärsetel allikatel”, kellel ei ole aimugi reaalsest elust ja toimuvast väljaspool oma kodust piirkonda.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 191 korda, sh täna 1)