Saarlane tegi Twitteri abil innovatsiooni

Saarlane tegi Twitteri abil innovatsiooni

 

Vabakutseline internetiturundaja Taavi Rauniste sai oma väljatöötatud internetiprojektile õiguse kasutada innovatsiooniaasta 2009 “Uus on IN” märki. Seni on “Uus on IN” märgi kasutusõigus antud Eestis ligi 25 tootele.

Taavi Rauniste innovaatiliseks tunnistatud projekt oli Eesti Twitteri kataloogi loomine. Rauniste sõnul hakkas ta mingil hetkel huvi tundma, kui paljud Eesti ettevõtted ja asutused ennast selles ühes kiiremini arenevas suhtlusvõrgustikus näitavad.

Algselt oma blogis nende firmade nimekirja pidanud Rauniste rääkis, et kuna maht hakkas aina kasvama, tuli tal idee tekitada portaal, kuhu need asutused-ettevõtted koondada.

Septembri lõpus aadressil siuts.us avatud portaali tuli selle looja sõnul pärast avamist nädala jooksul liitumisavaldus ca 50 ettevõttelt, nüüd lisandub keskmiselt 10 soovijat päevas. Saaremaa ettevõtetest kasutavad Twitterit näiteks Pädaste mõis, Muhu jaanalinnufarm, reisibüroo Wris ja ajaleht Oma Saar ( twitter.com/omasaar ).

Rauniste sõnul saab iga liituja (eelduseks on Twitteri konto olemasolu – aut) kataloogis oma alamlehe siuts.us/firma kujul. Seal on firma nimi, logo, kontakt-e-mail ja 10 viimast Twitteri postitust. Samas tuuakse ka välja samal alal tegutsevad ja juba liitunud ettevõtted. Endale saab valida ka märksõnu, mille abil omakorda on firmasid ka näiteks Google’i otsingumootorist lihtsam leida.

Ettevõtteid on praeguseks Eesti Twitteri kataloogiga liitunud veidi üle 200.
Uue projekti loomisel on Raunistet aidanud sõbrad ja mõni ettevõte. Kataloogiga liitumine on tasuta ning hetkel on siuts.us reklaamivaba.
Portaali looja Taavi Rauniste arvates on Twitter Eestis veel suhteliselt uus ja vähekasutatav nähtus. Ta kinnitab, et tegelikult on see üks võimalik koht, kus ettevõte saab end nähtavaks teha.

“Olen väga paljudele firmadele öelnud, et internetis turundamiseks tuleks kasutada võimalikult palju erinevaid keskkondi – Facebooki, Orkutit, YouTube’i, RSS-i, Twitterit,” ütles Rauniste, kes arvab, et võib end pidada ainsaks Eestis, kes tõsiselt uurib, analüüsib ja õpetab ettevõtteid Twitterit edukalt kasutama.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 30 korda, sh täna 1)