Ruhnu liini tarbeks kolm laevavarianti (3)

Riigi tellimisel Ruhnu tarbeks erinevaid laevavariante kaaluv konsultant pakkus välja katamaraani, tavalise ühekorpuselise laeva ja jääklassiga aluse.

Maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mika Männik ütles Oma Saarele, et alumiiniumkerega katamaraani kiirus on 20 sõlme ja see võtab peale 10 tonni kaupa ja 60 reisijat.
Teine võimalus oleks tavaline ühekorpuseline laev ja kolmas raudlaev. Viimane arendab kiirust 12 sõlme ja omab ka jääklassi.

“Raudlaev tuleks katamaraanist hinnalt poole odavam ja sõidaks ka talvel, kui meri on jääs,” sõnas Männik.
Järgmise aasta eelarve on juba koostatud ja Männiku sõnul on selge, et tuleval aastal keegi laeva ehitama ei hakka, kuid aluse ehitamine võib alata ületuleval aastal.
“Ruhnu jaoks vajaliku laeva ehitamist hakatakse rahastama välisfondidest,” ütles Mika Männik.

Eile Tallinnas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis toimunud arutelul konkreetsetest rahasummadest veel ei räägitud.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 27 korda, sh täna 1)