Juba XIX sajandil oli Kuressaare kuulus kuurortlinn, kus tegutses kolm mudaravilat. Eriline ravimuda, mida siin kasutati, pani jalule nii mõnegi prominendi, kes oli arvanud end juba lootusetu juhtumi olevat. Saaremaa ravimuda kogus kuulsust.
Omamoodi juhtumiks kujunes Kuressaare sanatoorium, mille valmis ehitamine võttis niipalju aega, et paar põlve linnapoisse sai sealse poolelioleva hoonekarbi sees oma sõjamängudki mängitud. Aga siiski sai 1979. aastal valminud sanatooriumist vanade ravitraditsioonide taaselustaja.
Et uued omanikud suutsid aegade muutudes sanatooriumi kohe soomlaste heaks tööle panna, tõi see neile sisse niipalju, et oli julgust neid terviseasutusi veelgi rajada. Kuressaare sai spaalinnana tuntuks üle Euroopa.
Nüüd tähistab sanatoorium Kuressaare oma 30. tegutsemisaastat. Kuigi majandussurutis on oma töö teinud ja rikkaid kliente napib, soovib toimetus ettevõtlikele ärimeestele edu edaspidiseks. Loodame, et vanad head ajad on peagi tagasi.
Pritsule tervist ja edu minugi poolt!
Ikka loodan veel, et ta ükskord ärkab. Aga edu saab tulla jälle siis, kui omanik töötajatest lugu pidama hakkab.
Lugegu Prits korra üle, mida ta hiljuti Oma Saarele Salme valla kohta rääkis. Just seda rahuliku asjaajamise ja stabiilsuse kohta. Ja seda, kui palju loeb vallavanema isik. Seda vallavanema kohta lugegu kohe mitu korda. Samad põhimõtted kehtivad ka äris.
Mu meelest on sanatooriumi majandussurutisel F-tähega nimi. Jah, kahjuks ta on oma töö teinud ja rikkaid kliente napib. Maksujõulist klienti käib Saaremaal endiselt, kuid teistes spaades. Kui ikka firma müügijuht olulise ja väga lojaalse kliendibaasi osa solvavalt “pampersisoomlasteks” ristib, pole imestada, kui firma neist klientidest ilma jääb. Ei maksa olla nii lihtsameelne ja arvata, et sellised ütlemised majast välja Soome lahe põhjakaldale ei jõua. Pritsu leivaküna on kuhjaga täis tehtud, aga kaudselt s..ub see tegelane kõigi saarlaste leivakotti.
nõus eelmisega. Kahju, et kogu Saaremaa tegelikult kannatab Selliste tegude tagajärjel. Aga positiivne on kindlasti see, et teised väiksemad spaad on tänu ühe mehe egole omale kliente juurde saanud.
kahjuks oodatakse ainult rikkureid,lasku hinnad alla,toob teile raha ka veits vaesem klient.aga selle sõnumi kohale jõudmisest võib ainult unistada,virelege siis edasi.
Äri esimene reegel – müü palju, aga odavalt. Prits, Pritsukesul on tuhast tõusmiseks kahte asja vaja: 1. suhtlemisoskust (mitte jõmmlust), 2.käivet. Kui hinnad on paigas, siis tuleb ka kliente. Hämmastav kuidas vanad veneaegsed kolhoosimehed sellest senini ei ole aru saanud. Jõmmluse, ahnuse ja sõgedusega 21 sajandil ärimaailmas enam ri ruuli, liiatigi veel teenindussfääris.
visiooni on vaja!
Mitte et ükspäev oleme med-spaa ja teinepäev wellness ja kolmandal päeval ei saa enam ise ka aru kes me oleme ja mida müüme.
ei pea odav olema, aga kvaliteedi ja hinna suhe peab paigas olema; ja see vastavalt sihtgurpile