Lennufirma eitab valskust reiside ärajätmisel

Estonian Air lükkab ümber sagedaste lennureisijate hulgas levima hakanud jutud, et firma jätab reisid ära, kui lennupileteid on vähe müüdud ja firmale tundub klientide bussiga kohale sõidutamine odavam.

Klientide nurina on põhjustanud viimasel ajal üha sagedasem Tallinna ja Kuressaare vaheliste lendude ärajäämine või edasilükkamine. Neljapäeval jäi lend taas ära ning edasi-tagasi lennu reisijatest pidi bussisõiduga leppima vastavalt siis 14 ja 9.

Lennufirma andmeil on aasta algusest kuni 4. detsembrini toimunud 376 edasi-tagasi lendu, ilmaolude tõttu on tühistatud kaheksa ja tehnilistel põhjustel samuti kaheksa edasi-tagasi lendu.
Mitu lennureisijat on aga pöördunud toimetuse poole arvamusega, et lennufirma hoiab oma klientide pealt hoopis raha kokku, sest vaid kümne reisijaga on lennusõit kulukas. Lennuk mahutab 33 reisijat.

“See ei pea kohe päris kindlasti paika!” kinnitas Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen. Ta selgitas, et lendude nii ilmastikuolude tõttu kui ka tehnilistel põhjustel ärajäämisel toimetatakse reisijad sihtkohta bussiga. See on 100 protsenti Estonian Airi kulul ning ettevõtte enda võetud lisakohustus. “Et tagada reisijatele maksimaalne hoolitsus igas olukorras,” ütles Ilona Eskelinen.

Tema sõnul doteerib Saare maavalitsus iga sooritatud lendu ning tühistatud lendude pealt dotatsiooni ei maksta.
“Seega on meile majanduslikult igal juhul kasulikum kõik lennud sooritada, olgu siis kas või kaks inimest pardal, kuid esmatähtis on siiski lennuohutuse ja -turvalisuse tagamine,” märkis Eskelinen.

Lennufirma esindaja selgitas, et lennundus, lennukite hooldus, käitlemine ja otsused lennukite liinile mittelubamise kohta on üks enam reguleeritud ja rangete protseduuridega reglementeeritud teenuseliike. “Kõik see toimub väga range järelevalve all,” kinnitas Eskelinen.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 36 korda, sh täna 1)