Auriga auhinna-fortuuna naeratas Valeri Kaljustele (5)

Auriga auhinna-fortuuna naeratas Valeri Kaljustele

ÕNNELIK VÕITJA: Auriga kampaania peaauhinna, milleks oli sõiduauto Honda Jazz, võitis Valeri Kaljuste.
Foto: Evely Aavik

Auriga keskuses aastajagu seisnud tibukollase Honda Jazzi uus omanik on Valeri Kaljuste. Mees sõitis varem ringi sinise Honda Jazziga.

Laupäeval kogunes Auriga keskusse palju uudistajaid, kel sooviks oma silmaga näha, kuidas mitmeid kuid Auriga klientide ihalevate pilkude all seisnud Honda Jazz uue omaniku saab.
Uudishimulike seas seisid ka need 22 inimest, kellele aasta algus eriti ärevaks tehti, sest just nende vahel läks auto loosimisele. Kui Auriga keskuse arendaja Maidu Lempu oli kõikide finalistide nimed üle kontrollinud, tuli neil ennast ka registreerida.

“Kõik saavad endale Honda keskuse kliendikaardi,” rääkis Lempu, lisades, et ühele on see lisaboonus, teistele aga lohutusauhind.
“Ma kardan, et mul hakkab paha,” sosistas sõbrannale üks ärev finalist, kes tahtis kiiret lahendust.
Kuid pinge püsis, sest kõikidel kliendikaartide omanikel tuli klaaskausist valida endale võti, millest vaid üks keeras lahti kalli auhinna ukse. Kui finalistid olid endale võtme välja valinud, jäi kaussi vaid selle finalisti võti, kes ei olnud kohale tulla saanud.

“Kui teie valitud võtmed ei keera uksi lahti, siis teeme uue loosimise,” kruvis Lempu pinget veelgi.
Valeri Kaljuste astus auto juurde viimasena, Auriga keskuses oli haudvaikne, Valeri astus lootusrikka sammuga, teda ärevalt jälgivaid inimesi valdasid samal ajal segased tunded, sest kui Valeri võti ei keera, on ju neil kõigil veel üks võimalus…

“Keeras,” hüüdis Valeri. Suure aplausi saatel juubeldas ta natuke veel ja viskus auto ette põlvili.
“Ma ikka lootsin võita,” säras õnnelik võitja, kellele finaali pääsemisest oli teatatud juba septembris. Õnneliku võidu tõi nende perre Auriga keskusest ostetud printeritint.
“Muidugi hakkan ise sõitma,” kinnitas Valeri Kaljuste, vaatamata sellele, et tal samasugune auto juba varemgi olemas oli.

Maidu Lempu sõnul tuleb Auriga reklaamtekstidega autoga sõita vähemalt aasta.
Loosimisel osalesid Auriga kaupluse ostutšekid ajavahemikus 1. veebruar kuni 31. detsember 2009. Lisaks laupäeval väljaloositud peavõidule läks igas kuus loosi hulgaliselt väiksemaid auhindu.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 139 korda, sh täna 1)