Juhtkiri: Kas parim enne juba möödas? (1)

Juhtkiri: Kas parim enne juba möödas?

 

Pole veel kuud aegagi möödas, kui digilevi muutus “kohustuslikuks”, kuid jamad ei lõpe. Räägitakse mingist ülilevist, aga miks see mind kui tarbijat huvitama peaks? Mina maksan kauba eest ja tahan selle eest saada teenust, mida mulle lubatud on.

Ka köögivilja müües võiksid ju kaupmehed vabandada, et tomatid lähevad mädaks klimaatiliste olude tõttu. Ometi korjavad müüjad riknenud toiduained kiiresti letist ära ega mõtlegi kelleltki sellise kauba eest raha küsida.

Anname soovituse telepildi edastajatele, et niikaua kui ka telelevis kehtib “parim enne möödas”, võiks näiteks klientidele hinda poole võrra allapoole lasta. Ka tarbijale oleks probleem sel juhul mõistetavam. Oleks viisakas küll ja ei peaks ennast pidevalt kordama nn ülilevi taha pugedes.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 33 korda, sh täna 1)