Juhtiv turundusguru ostis saarlaselt Eesti Twitteri portaali (3)

Üks Eesti juhtivaid turundusagentuure Altex Marketing tegi hiljuti saarlasest internetiettevõtja Taavi Rauniste loodud portaalile www.siuts.us ostusoovipakkumise, millega Rauniste ka nõus oli.

Vabakutseline internetiturundaja Taavi Rauniste ütles Saarte Häälele, et kuna igasugune sotsiaalmeedia, sh Facebook ja Twitter, on arenev suund, siis nähti ka eestimaises ettevõtteid eraldi kategoriseerivas Twitteri-kataloogis suurt potentsiaali. “Juunikuus toimusid läbirääkimised ja portaali analüüs – analüüsiti kodulehe nähtavust, kasutamismugavust ja erinevaid võimalusi, kuidas portaal raha sisse tooma panna,” rääkis Rauniste.

Et nii läbirääkimised kui ka analüüs osutusid positiivseteks, allkirjastati ostu-müügileping 1. juulil. Müügisummat Rauniste avaldama ei soostunud ning kinnitas, et tehingu summa on salastatud. Sõlmitud lepingu alusel läks Altex Marketingi omandusse kogu portaal, mille hulka kuuluvad nii andmebaasid, süsteem kui ka olemasolev sümboolika. “Ka väga hinnatud ja väga uuenduslik domeeninimi siuts.us (portaali nimi Siutsus-Säutsus – toim),” lisas Rauniste.

Kõnealune innovatsiooniaasta 2009 projektide raames loodud portaal startis edukalt eelmise aasta septembris. Juba esimese nädalaga soovis end portaali registreerida üle 50 ettevõtte. “Eks see andis ka suurt hoogu juurde ja julgustas Eesti ettevõtteid endale Twitteri kasutajat tegema,” arvas Taavi Rauniste. “Algne eesmärk oli seatud, et ühe aastaga saavutab portaal täisfunktsionaalsuse ja siis vaatan edasi. Kuna projekti start oli väga edukas ja see võeti väga hästi vastu, siis kõik funktsioonid said loodud juba esimese poole aastaga,” põhjendas portaali eelmine omanik loodu edu.

Altexi juhatuse liige Tõnis Hinnosaar kinnitas Saarte Häälele, et nad tõepoolest ostsid Taavi Raunistelt siuts.us kataloogi. Lähitulevikus veebilehega olulisi muudatusi tema sõnul plaanis pole, mis tähendab, et portaal töötab täpselt samal põhimõttel edasi nagu seni. “Aasta lõpupoole arendame välja teenuse, mis pakuks väärtust nii Eesti säutsujatele kui ka reklaamijatele,” lisas Hinnosaar siiski.

Tema sõnul on Altex restruktureerimise protsessis, mille käigus kavatsevad nad võtta üle veebilehti ja ärisid, millel on potentsiaali tugevdada nende internetiturunduse teenuseid, eriti just sotsiaalmeedia turunduse valdkonnas.

Uutesse kätesse läinud veebikataloogi peamine eesmärk on lihtne – teha internetis nähtavaks ettevõtted, mis kasutavad Twitterit ja turundavad ennast veebis. Hetkel on Google indekseerinud siuts.us lehelt üle 1000 lehe ning ettevõtteid on liitunud veidi üle 360.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 87 korda, sh täna 1)