Kliendil tuli kassas maksta ka eelmise kunde arve (7)

Kliendil tuli kassas maksta ka eelmise kunde arve

HÄRRALE HUULEHOOLDUST: Kõik, mis jääb kassatšekil pastakaga tõmmatud kriipsust ülespoole, oli kogemata kombel eelmise kliendi kaup.
Foto: Egon Ligi

Kuressaare Rae poes eile lõuna paiku oste teinud mehel tuli kassapidaja apsu tõttu tasuda ka eelmise kliendi arve. Õnneks kontrollis mees poe vahetus läheduses kassatšeki üle ning viga sai kohe parandatud ja klient raha tagasi.

Mees, kelle nimi on toimetusele teada, rääkis Saarte Häälele, et tegi eile kella 10.30 paiku Rae poest mõned ostud ning arve oli ühtekokku 275 krooni 23 senti. “Tasusin ära, ent autosse jõudes läks mõte selle peale, et mis seal siis nii palju ikka maksis. Vaatasin tšekki ja esimene asi, mis silma hakkas, oli kaup nimega “Huulehooldus”,” avastas klient enda sõnul tšekilt kaubad, mida ta ostnud ei olnud.

“Kuna asi paistis karvane, läksin kassa juurde tagasi, ent kassapidaja oli sealt juba lahkunud. Lasin ta tagasi kutsuda ja otsekohe oli kassapidaja nõus mulle tagastama 136.60, eelmise kliendi arve, sest oma sõnul olevat ta unustanud kassaaparaadist midagi kustutamata.” Mees oli veendunud, et müüja ei teinud seda tahtlikult, vaid tegu oli kindlasti inimliku eksitusega. Tema ees vabandati viisakalt ja asi lahendati kohe. “Seega poe vastu mul mitte ühtegi pretensiooni ei ole, aga ma tahan öelda seda, et inimesed peavad kassa juures oma arved kindlasti üle vaatama.

Siis on võimalik ka näpuvea tõttu tekkinud arusaamatused ära lahendada,” soovitas ta kõigile. Rae toidukaupluse juhataja Kaja Mänd ütles Saarte Häälele, et sellised asjad saavad juhtuda vaid kogemata. Täpselt sama moodi, kui see klient toimis, soovitas Mänd kõigile, et kui midagi tundub ostusumma juures kahtlast, tuleks kohe kassasse tagasi pöörduda.

“Ka siis, kui klient kodus avastab, et arve on suurem, võib helistada ehk kas või järgmisel päeval tagasi tulla, kuid samal päeval reageerimine oleks muidugi parem,” selgitas Mänd. Poe juhataja kinnitusel saab sellised arusaamatud kindlasti alati lahendada, kuid samas on vahel ette tulnud juhtumeid, kus kliendid ei mäleta, et on tõepoolest mõne toote ostnud.

“On olnud juhuseid, kus klient helistab kodust, et ta pole mingit kindlat asja ostnud, aga mõne aja pärast selgub, et siiski ostis, aga unustas ära,” märkis Kaja Mänd. Vajadusel saab kaupluse juhataja kinnitusel alati ka turvalindilt kindlaks teha, kuidas lood tegelikult olid.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 138 korda, sh täna 1)