Helsingi Mardilaada järgmine teema on Saaremaa ja Hiiumaa

19.–21. novembril Helsingis toimunud mardilaadal allkirjastasid SA Saaremaa Turism esindaja Angela Nairis ja laada peakorraldaja, Tuglase seltsi esindaja Juhani Salokannel koostöökokkuleppe, mille järgi on 2011. aasta laada teemaregioonid Saaremaa ja Hiiumaa.

Mitmeid aastaid on mardilaadal Angela Nairise sõnul olnud läbivaks teemaks ühe Eesti piirkonna lähem tutvustamine. 2011. aastal on selline teemaregioon Saaremaa. Saarlased kaasasid partneriks aga Hiiumaa ja hiidlased, kellega on juba mõnda aega turismialast koostööd tehtud.

“Selle nimel, et saada selline kajastus meie kodupiirkonnast, on SA Saaremaa Turism esindajad teinud tööd 2007. aastast,” märkis Nairis. Olla laada teemaregioon tähendab, et fookuses on vastavate maakondade kultuur ja siin toodetavad tooted ning turismivõimalused, mille abil tutvustatakse piirkonda ja püütakse tekitada soomlastes huvi selle külastamiseks.

Mardilaadalised saavad laadal tutvuda kogu Eestit hõlmava turismindusega, osta Eesti käsitööd, kunsti ja toiduaineid, Eesti-teemalisi raamatuid jne. Kõik ettevõtjad ja toot-jad, kes on huvitatud koostööst ja oma toodangu või teenuse tutvustamisest või reklaamimisest järgmise aasta mardilaadal, võivad võtta ühendust info@saaremaatourism.ee .

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 27 korda, sh täna 1)