Sareta vabandab reisijate ees (15)

Bussifirma Sareta vabandab oma reisijate ees ja selgitab, et tahab pakutavat teenust parendada ning on juhtunu tõttu ka ise õnnetu.

Teisipäevane Saarte Hääl kirjutas AS-i Sareta bussidega juhtunud äpardustest. Lisaks pöördus toimetuse poole reisija, kes oli sunnitud pühapäeval pealinna sõitvas bussis vihmavarju kasutama.

“Esmalt vabandame oma heade reisijate ees!” ütles Sareta üks omanikke Ivar Liiv, lisades, et tõepoolest ilmnes pühapäeval kell 16.40 Kuressaarest väljunud liinibussil reisi algusjärgus ootamatult vasakpoolses küljes laest läbileke.
Liivi arvates oli vihmavesi pääsenud ilmselt konditsioneeri- ja õhusüsteemi, mis asub bussi katusel.

“Tõsi on ka see, et bussijuht teavitas ootamatust juhtumist operatiivselt, kuid kuna bussis oli piisavalt vabu kohti, nii et reisijad saanuks teise koha peale ümber istuda, otsustati jooksvalt, et bussi peatamiseks ei ole põhjust,” selgitas Liiv, miks Sareta juhid reisi ei katkestanud.

Teise põhjusena tõi ta välja, et asendusbuss oleks igasse sihtpunkti jõudnud hilinemisega, mis oleks samuti ebameeldivusi põhjustanud.

“Buss jõudis aga plaanijärgselt sihtpunktidesse ja arusaadavalt vabandame reisijate ees neile ebamugavuse tekitamise pärast,” ütles Liiv.

Ivar Liivi sõnul oli tegemist äsjasoetatud bussiga ja hoolimata esmastest ülevaatustest ja proovisõitude tegemisest, ei ole võimalik kõiki ettetulevaid vigu prognoosida. “Ja nii nagu igapäevaselt juba 22 aastat, püüame vabaturu tingimustes oma teenust alati parendada. Paraku tegijal juhtub ja me ei ole selle üle sugugi õnnelikud,” rääkis Liiv, rõhutades, et kui Sareta oleks veast teadlik olnud, ei oleks seda bussi kindlasti liinile saadetud.

Lõpetuseks mainis Liiv, et firma kaalub võimalust nendega seotud artiklite kommentaaride IP-de väljanõudmist, sest osa kommentaare on nende au sihilikult ja süsteemselt halvustavad.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 2 061 korda, sh täna 1)