Juhtkiri: Et klient tunneks end kuningana

Teeninduse üle kurtmist kuuleb sageli. Liigagi sageli. Seda enam tasub esile tõsta neid, kes on sõbralikkuse, viisakuse ja abivalmiduse eest klientide teenindamisel tunnustuse pälvinud. Kellega suheldes klient end tõesti kuningana tunneb.

Just seda Saaremaa Hea Teeninduse Suve nimelise ettevõtmise korraldajad tegidki: selgitasid välja, kes on klientide arvates parim teenindaja ja milline kõige kliendisõbralikum ettevõte. Vaatamata sellele, et tegemist oli uue algatusega, oli rebimine nominentide vahel tihe.

Siirad, südamlikud, ääretult tähelepanelikud – mis võiks olla veel parem kiitus? Rohkem naeratusi? Ehk tõesti. Ent siirus maksvat siiski rohkem kui võlts keep smiling. Aga paranemisruumi meie maakonna teeninduse tasemel veel on.

Ehk jõuab kunagi aeg, kus taolisi konkursse enam vaja polegi. Kui klient tunneb end kõikjal tõepoolest kuningana. Selleks tuleks teenindatavail aga ka ennast kõrvalt vaadata. Morne, torisevaid ja virisevaid kliente pole just kerge kuningana kohelda.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 199 korda, sh täna 1)