Klientide silmis on Saaremaa parim teenindaja Andi Kuivjõgi (15)

Klientide silmis on Saaremaa parim teenindaja Andi Kuivjõgi

SIIRAS JA SÜDAMLIK TEENINDAJA: Andi Kuivjõgist rääkisid kliendid vaid ülivõrdes ning see tõigi talle Saare maakonna tänavuse parima teenindaja tiitli. Foto: Egon Ligi

Tänavu esimest aastat toimunud ettevõtmine Saaremaa Hea Teeninduse Suvi selgitas välja, kes on klientide arvates parim teenindaja ja milline kõige kliendisõbralikum ettevõte.

Suve jooksul antud külastajatepoolse tagasiside põhjal selgusid kolm nominenti nii teenindusettevõtete kui ka teenindajate hulgast. Ettevõtetest olid nominendid Kessu kohvik, Arensburg Spa & Boutique Hotel ja Grand Rose Spa.

Teenindajatest olid nominendid Eliis Paimre Auriga kaubakeskuses asuvast mängutoast Pillerkaar, Andi Kuivjõgi Marta-Loviise külalistemajast ja Kersti Puhv Kessu kohvikust.

Tänavused parimad teenindajad kuulutati välja Saare maakonna turismitegijate eile õhtul toimunud aastapeol. Klientidelt tulnud tagasisidet kokku lüües oli selgunud, et parim teenindusettevõte on Arensburgi hotell ja parim teenindaja Andi Kuivjõgi.

Ettevõtmise ühe eestvedaja, Kuressaare ametikooli toitlustuse juhtõpetaja Õile Aaviku sõnul oli rebimine nominentide vahel ääretult tihe. Määravaks said mõned üksikud klientide välja toodud “väga head” mõne teise “hea” ees. Seda nii teenindajate kui ka ettevõtete arvestuses. “Mul on nii hea meel, et nii palju ettevõtteid osa võttis!” rõõmustas Aavik, kelle sõnul lõi ettevõtmises kaasa 93 teenindusettevõtet.

Ka neid, kes küsitlusele vastamist paljuks ei pidanud, oli Õile Aaviku sõnul tublisti. Kui suve algul jagati laiali üle 2500 ankeedi, siis kampaania lõpuks oli neid tagasi laekunud veidi üle 2000. Kiidusõnu siinsete teenindajate ja teenindusettevõtete aadressil jagus seejuures kõvasti rohkem kui laitust.

Kõige sagedamini toodi välja, et Saare maakonna teenindajad on siirad, südamlikud, ääretult tähelepanelikud. Mõnes soovituses paluti teenindajatel vaid veidi rohkem naeratada. “Näha oli ka, et inimesed ootavad siirast teenindust, mitte ameerikalikku võltsnaeratust,” nentis Aavik.

Saare maakonnas tegutsevate teenindusettevõtete ja teenindajate headust hindav aktsioon vältas tänavu ühtekokku kolm kuud, juunist augusti lõpuni. Tuleval aastal on Õile Aaviku sõnul plaanis seda vähemalt kuu võrra pikendada, alustades juba maikuust, mil turismihooaeg Saare maakonnas tegelikult juba hoo sisse saab.

“Tahame kindlasti jätkata. Püüame Saaremaa teenindust edendada ja väärtustada teenindajate rasket tööd,” kinnitas ta.

Ettevõtmise korraldasid Kuressaare ametikool, Saare maavalitsus, Saaremaa arenduskeskus ja Saarte turismiarenduskeskus.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 2 185 korda, sh täna 1)