Juhtkiri: Inimese heaolu nimel! (1)

Paistab, et riik tunneb oma kodanike heaolu pärast suurt muret – põhjendatakse ju oma tegevuse ääremaalt keskustesse koondamist ikka sellega, et nii saab teeninduse kvaliteet parem, teenus muutub kättesaadavamaks ja mugavamaks ning tagatipuks kulub riigil vähem raha.

Nüüd on meie maakonnast – meretaguselt ääremaalt – koondatud siinsetele inimestele aastaid nõu andnud tarbijakaitsja ametikoht. Tema asemel saadetakse mandri tarbijakaitseametnik loetud korrad kuus siinseid hädalisi avitama. Pole viga, lohutab tarbijakaitseamet, palju asju saab korda ajada ka telefoni teel. Kas aga kõiki asju? Ja kui palju teab üle Suure väina saabunu kohalikest asjust?

Peame harjuma, et alati ei ole “oma inimest” varnast võtta. Kui eelistame telefonivestlusele või arvuti teel suhtlemisele rääkida inimesega silmast silma, peame varuma aega ja kannatust. Ehk end töölt vabakski võtma nagu tohtri juurde minekuks.

Ehk tekitab see mõneski meist soovi kaevata tarbijakaitse enda peale, aga kellele?

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 167 korda, sh täna 1)