Lugeja kiri: Kohutav kogemus (2)

Käisime möödunud reedel töökaaslasega Saaremaa ühisgümnaasiumi sööklas lõunastamas. Kuna sööklas on iseteenindamine, tõstsin taldrikule kaks pisemat kala, kartulit ja kastet. Salati jaoks võtsin eraldi kausi. Selle peale hakkas paari meetri kaugusel istuv kassapidaja üle saali pragama, et salat ei käi kausis, vaid prae juures taldrikul. Valasin salati siis kausist taldrikule ja küsisin, kuhu ma selle kausi siis nüüd panen. Vabandasin, kuna ma ju ei teadnud.

Kohe hakkas kassapidaja taas karjuma – sedapuhku, et portsjonisse kuulub üks kala, mitte kaks… See võttis mind juba täiesti sõnatuks. Tõstsin siis tangidega ühe kala tagasi. Kui võtsin kaks kala, küsinud siis minult kahe kala hinda! Miks pidi karjuma üle saali? Ja miks ei tohtinud see salat olla kausis?

Maksin ära, sõin häbenedes. Olukord oli piinlik, nagu oleksin hakkama saanud millegi kohatuga. Mõtlesin, et siia ma küll enam iial sööma ei tule.

Aga soovitus SÜG-i söökla töötajatele, et teised ei peaks midagi taolist läbi elama: pange üles silt, kus rasvases trükis kiri, millest üks portsjon koosneb ja kuhu mida tõsta tohib. Kui toitu kõigile ei jätku, kirjutage uksele silt, et söökla on avatud ainult oma õpilastele.

Anni Murd
eraettevõtte tootmisjuht

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 119 korda, sh täna 1)