Saaremaa tarbija saab oma muret kurta kord nädalas (1)

Septembri lõpus koondati Saare maakonna ainus tarbijakaitseametnik Koidu Allvee. Nüüd kuulub Saaremaa ka ses valdkonnas Pärnu regiooni alla. 

Kui oktoobrikuus käis tarbijakaitseametnik Saaremaal inimestega kohtumas veel neli korda, siis novembris vaid kahel korral. Kauaaegne tarbijakaitsja Koidu Allvee ei osanud öelda, kas inimesed on tekkinud olukorraga leppinud, sest ta ise otsib parasjagu uut tööd hoopis Inglismaal.

Tarbijakaitseameti tarbijakaitsepoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski kinnitas Saarte Häälele, et Saaremaal teenindatakse kodanikke detsembris igal esmaspäeval ja ka uuel aastal jätkatakse sama graafiku alusel. “Kuna enamasti pöördutakse nõu saamiseks, siis saab suurema osa esmast infot kätte, kui helistada ameti nõustamistelefonil 62 01 707,” kinnitas Turetski.

Tänavu on Saare maakonnast 11 kuu jooksul tarbijakaitseameti poole pöördutud 99 korral. Teemad on olnud autoteenindus, ehitusmaterjalid, jalatsid, telefonid ja muud sidevahendid. Samuti on küsitud teavet garantiidega seonduva ja pretensioonide esitamise kohta.

Hanna Turetski kinnitas, et lisaks nõustamistelefonile saab sellist infot ameti kodulehelt www.tarbijakaitseamet.ee ning nende Facebooki ja Youtube’i kanalist.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 250 korda, sh täna 1)