Saaremaa Lihatööstuse vorstid valiti R-Kioski hot-dogidesse

R-Kiosk tõi uue R-Cafe kaubamärgi all turule kodumaised hot dog’id, mille vahel on naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa lihatööstuse (SLT) vorstid.

SLT müügi- ja turundusdirektori Koit Repnau sõnul anti nii vorsti kvaliteedi kui ka maitse osas endast absoluutne parim. “Me ei lähtunud toote hinnast, vaid üritasime teha kodumaisest toorainest parima vorsti,” ütles Repnau. Eriti hea meel on SLT-l Repnau sõnul selle üle, et välismaistele omanikele kuuluv müügikett on otsustanud teha koostööd just kohalike tootjatega.

Saarte Häälele kinnitas Koit Repnau, et R-Kioskis detsembrist müügil olevad vorstid töötas SLT välja spetsiaalselt R-Kioskis müümiseks. “Samuti on R-Kioskis meie vorstid põhisortimendis,” märkis SLT müügi- ja turundusjuht, kelle sõnul kujuneb koostöö pikaajalisemaks.

R-Kioski turundus- ja ostudirektori Evelyn Hinto sõnul valiti kodumaise “kuuma koera” vahele Saaremaal toodetud vorstid just nende parimate maitseomaduste tõttu. R-Kioskis on detsembrist müügil kolme sorti hot-dog’e: lihavorstiga, viineriga ja juustuvorstiga.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 477 korda, sh täna 1)