Lugeja küsib (1)

Aste elanik küsib, miks ei kajastunud elektriarvel kompensatsioon detsembris elektrita oldud aja eest.

Kaarel Kutti, Elektrilevi OÜ kommunikatsioonispetsialist:

IT-süsteemi tõrkumise tõttu jäi tõesti osal arve saajatest võrgutasu automaatselt vähendamata, kuid andmed soodustuste õigust omavate tarbijate kohta on Elektrilevil olemas. Ükski tarbija, kellel on õigus vähendatud võrgutasule, sellest ilma ei jää ja võrgutasu vähendamine kajastub lihtsalt järgmisel arvel. Probleem puudutab umbes kümnendikku kõigist klientidest, kellel on õigus saada vähendatud võrgutasuga arve. Elektrilevi vabandab tekkinud segaduse pärast.

Juhul, kui tarbijad soovivad täpsemat infot selle kohta, kas konkreetselt neil on õigus võrgutasu vähendamisele, või nende majapidamist tabanud katkestuse pikkuse kohta, soovitame helistada infotelefonil 1545. Avalduse esitamine võrgutasu vähendamiseks ei ole vajalik, sest vähendamine toimub automaatselt.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 300 korda, sh täna 2)