Uus juht Liilia Mesila: Swedbanki kontorite juhtimine on põnev väljakutse

Swedbanki Kuressaare ja Orissaare kontorit jaanuari lõpust juhtima asunud Liilia Mesila tõdeb, et tema ootused uuele töökohale on kõrged.

“Olles olnud Swedbankis alla kahe aasta müügi- ja teenindusjuht, on Saaremaa Swedbanki kontorite juhataja ameti vastuvõtmine minu jaoks uus ja põnev väljakutse,” kinnitas Liilia Mesila Saarte Häälele. Mesila sõnul on ta ootused küllaltki kõrged ning esimesed paar nädalat uues ametis on olnud väga kiired.

Mesila ütles, et töötajad on siinsetes kontorites staažikad ja kompetentsed. Kui vaadata näiteks kliendirahulolu tulemusi, on Swedbanki Kuressaare ja Orissaare kontorit külastavad kliendid teenindusega üldiselt rahul. Mesila sõnul on panga eesmärk säilitada saavutatud kliendirahulolu sõltumata toimuvatest muudatustest ning pakkuda jätkuvalt personaalset teenindust. “Viimased paar aastat on Swedbankil olnud eesmärk saada kliendikeskseks pangaks ning selle nimel on tugevasti tööd tehtud ka Saaremaa kontorites, kus kliente kutsutakse personaalsele nõustamisele,” tähendas uus kontorite juht. Nõustamine on tema sõnul selleks, et saada tervikülevaade kliendi vajadustest, anda kliendile võimalus valida erinevate talle sobivate variantide vahel ning tutvustada talle uusi võimalusi.

“Vaatamata sellele, et rahvastik vananeb, on Saaremaa Swedbanki kontoritel terve kliendibaas,” kinnitas Mesila, kelle sõnul on aktiivseid kliente igas vanusegrupis, küll aga toimetavad paljud noored kliendid enamasti internetipangas. “Kuna pank on viimaste aastakümnete jooksul väga palju muutunud, püüame toeks olla ka vanemale klientuurile, aidates neil nii internetipangatehinguid teha kui ka sularahaautomaatide juures.”

Kuigi eelmisel aasta kajastas meedia mitmeid laenuprobleemidega klientide lugusid, kinnitas Liilia Mesila, et Saaremaa Swedbankis on laenuprobleemidega kliente vähe. “Minu arvates mängib siin suurt rolli kliendi ja halduri suhe. Mida personaalsem ja avatum see on, seda parem koostöö,” arvas ta. “Kui kliendil on ees keeruline finantsotsus või puudub rahaline kindlustunne tuleviku suhtes, siis soovitan ühendust võtta meie spetsialistide või klienditeenindajatega, kes aitavad heameelega.”

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 337 korda, sh täna 1)