Nutikad õppevahendid või nuhtlus

Tänases lehes kirjutame tehnikavidinatest, mis kipuvad koolitööd segama. Samal ajal otsivad õpetajad võimalusi tehnikaimed enda kasuks tööle panna. Kuigi paljud raamatud on kolinud juba internetti ning muusikat saab telefoni tõmmata ja seda pea piiramatult kuulata, ei ole õpetajad sugugi kindlad, et see õpilastele hästi mõjub.

Tänaseks on koolidesse jõudnud õpilased, kes on sündinud koos arvutiga. Ennekõike jätavad soovida selliste noorte käelised oskused. Halb käekiri ja niru joonistamisvõime on selgelt näha. Pealegi ei suuda mitut või lausa kümneid asju korraga tegev noor keskenduda teemale. Puudub ka võime fakte meelde jätta. Samas ei taha pedagoogid olla ka täielikult progressi vastu. Otsitakse võimalusi kasutada nutitelefone õppetöös.

Peamine takistus on see, et kui anda luba telefone tunni ajal kasutada, puudub tõhus kontrollimehhanism, et õpilased otsiks ikka kasulikku infot, mitte ei lobiseks suhtlusportaalides. Lähitulevik näitab, mis edasi saab. Seni on kõige lihtsam telefonid kokku korjata või lasta need tundide ajaks välja lülitada, sest inimene on ju nõrk.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 68 korda, sh täna 1)