Timo Hartikainen teeb mulle (5)

Timo Hartikainen teeb mulle

JUHT JA LABORATOORUM: Just sellises “laboratooriumis”, kus Idea AD juht Timo Hartikainen toolile istus, sünnivadki reklaamid. Foto: Raul Vinni

Eesti ühe vanema reklaamibüroo Idea juht Timo Hartikainen on nagu poiss kõrvalmajast. Ei mingeid roosat särki ja erkrohelist lipsu ega taljes pintsakut-pükse. Terava ninaga kingadest rääkimata. Timo ütleb, et tähtis pole kest, vaid sisu ja teha tuleb seda, mis meeldib. Aga hästi tuleb teha.

Timo sobib selle lause elavaks tõestuseks küll. Infokataloogidesse reklaami müünud noorukist tuntud reklaamibüroo juhiks tõusnud saarlane pole seega sita pealt riisutud poiss.

Heledad tennised (ise väidab, et on kingad – R. V.), mugavad teksad, kerge sall ja kampsun. Sellisena tuleb Timo intervjuule. Märkusele, et ta ei paista eriti juhi moodi välja, vastab, et näeb täna isegi korralik välja. Muidu on tal punased tennised ja kulunud teksad. “Ei, ma ei pea lipsuga käima, pole kunagi selline lipsumees olnud. Selles töös on sisu olulisem kui välimus,” teeb ta esimese asja klaariks. Lisab veel, et kui ikka vaja on, küll siis saab ka ülikond selga veetud.

− Miks sul selline ebatavaline nimi on?
− Esivanemad on ingerisoomlased.
− On see segadust ka tekitanud?
− Vahel on ikka narritud.
− Soome keel on suus?
− En ymmärä suomea (naerab mürinal – R. V.)

Edasi loe laupäevasest Saarte Häälest.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 405 korda, sh täna 1)