Tarbijakaitse kolis Kuressaares raamatukokku

Tarbijakaitseameti ja Saare maakonna keskraamatukogu koostöö tulemusena muutus eilsest Kuressaares tarbijate vastuvõtuaadress. Nüüd võtab tarbijakaitseametnik inimesi vastu raamatukogu ruumides Tallinna tn 6.

Tarbijakaitseameti andmeil ei olnud senine vastuvõturuum tarbijatele kergesti leitav ja ligipääsetav. See tingis ka vajaduse uue asukoha järele. Ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski märkis, et saarlaste põhimured seoses tarbijateemadega on ikka samad, mis igal pool mujalgi.

“Tarbijad on ostnud tooted, millel on mõne aja pärast ilmnenud probleemid, ja nad ei tea näiteks, kuidas edasi käituda, või siis pole ettevõtjad olnud valmis nende muresid lahendama,” ütles Turetski. Samuti on probleemiks mitmesugused teenuste lepingud.

Kuressaares saab tarbija ametnikult nõu nagu varemgi iga kuu teisel ja neljandal neljapäeval kell 10–16. Peale vastuvõtule tulemise saavad tarbijad ametilt abi küsida ka telefoni teel, mis on kõige kiirem võimalus oma probleemile lahendus leida. Nõuandetelefoni numbrile 1330 saab helistada igal tööpäeval kell 8–16.30. Samuti vastab amet tarbijate kirjalikele pöördumistele või Facebooki vahendusel.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 335 korda, sh täna 1)