Saarlased tegid uue suveürituste portaali (8)

Portaal “Suvel on Saaremaal mönus” on ligipääsetav olnud nädalapäevad ning selle loojate kinnitusel on huvilisi, kes sealt meelepäraseid üritusi otsivad, aina rohkem.

Ettevõtmise projektijuhi Andreas Hõlpuse sõnul tekkis portaali idee sellest, et ehkki Saaremaal toimub väga häid üritusi ja siia kutsutakse häid esinejaid, on kurb, et üritustel on kohal suhteliselt vähe inimesi. “Või kui inimeste käest küsida, miks siis sina ei käinud kuulamas-vaatamas, on vastus kui ühest suust: “Ma ei teadnud, et selline üritus toimus”,” tõdes Hõlpus, kelle sõnul loetakse tihtilugu üritustest alles järgmisel päeval ajalehest.

“Kui selle portaali üle arutasime, siis oli kohe selline tunne, et vohh, miks ei võiks olla saarlastel selline oma portaal, kus ühel lehel on kõikide ürituste info olemas,” meenutas Hõlpus.

Tema sõnul ei ole sarnaseid kultuurikalendreid tegelikult väga palju. Mõningad siiski. “Aga mis on nende kõige suurem probleem? Kõikides on mingi pisike jupp infot. Ja et saada korralikku ülevaadet kõikidest üritustest, pead kõik need portaalid läbi kammima,” tähendas ta.

Veebilehe www.saaremaasuvi.ee idee on selles, et veebikülje haldajad teevad suurema töö inimese eest ära ja koguvad kõik üritused ühele lehele.

“Kui enamik suuremaid portaale reklaamib ainult suuri üritusi – festivale ja suvetuure, siis meie soovime inimesteni tuua ka kõige pisemad külasimmanid ja taluhoovipeod,” tõi Hõlpus välja oma üritusteportaali huvitava joone.

Rõhku pannakse seal ka sellele, et inimesed ise täiendaksid ürituste nimekirja. “Ehk, kui keegi kuskil midagi korraldab või teab, et midagi huvitavat on tulemas, siis võib meie kodulehel selle meile saata.”

Portaali peamine sihtgrupp on kohalik inimene, aga ka turist, kes soovib mõnusalt Saaremaal aega veeta. “Seepärast oleme loonud ka näiteks söögikohtade kategooria ja tulevikus soovime lisada ka majutusvõimalused,” nentis Hõlpus, kelle sõnul proovivad nad luua kvaliteetset turunduskanalit, et promoda kodusaart.

Oma turunduskanalitena kasutatakse Twitterit, Instagrami, Youtube’i ja Facebooki. Selles osas tehakse koostööd ka veebi- ja turundusagentuuriga Blender.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 559 korda, sh täna 1)