Kliendid kiidavad kõige rohkem maanteeameti spetsialiste (15)

MEESKONNATÖÖ ON OLULINE: Marika Magus ja Andrus Raamat maanteeametist teavad, kui oluline on väikeses kollektiivis üksteise aitamine. Foto: Sander Ilvest

MEESKONNATÖÖ ON OLULINE: Marika Magus ja Andrus Raamat maanteeametist teavad, kui oluline on väikeses kollektiivis üksteise aitamine. Foto: Sander Ilvest

Hea teeninduse kuul sai heateenindus.ee veebilehel Saaremaalt kõige rohkem kiita maanteeameti Kuressaare büroo, sealset spetsialisti Marika Magusat tõsteti aga enim esile teenindajaist.

Pea 90 postituse seas nimetati maanteeameti Kuressaare bürood koguni 28-s. Neist 14 puhul tunnustati spetsialist Marika Magusat, kuuel korral tema kolleegi Ivar Koppelit.

Eile bürood külastanud mehe sõnul on sealne teenindus alati viisakas ja sõbralik. “Olen siin aastate jooksul käinud üsna palju ja tunnen neid inimesi,” märkis külastaja, kes oma nime lehes näha siiski ei soovinud.

Meeldiv suhtleja; väga viisakas ja abivalmis; professionaalne teenindus; tubli ja abivalmis; väga kiire ja oskuslik teenindus; rahulikult räägib – just selliseid väljendeid kasutavad kliendid juba ligi 23 aastat töötanud Marika Magusa kohta. Just tema hooleks on sõidukiga seotud toimingud näiteks autoostu või omanikuvahetuse korral.

Alati tuleb jääda rahulikuks

“Ükskõik kas klient on närviline, murelik või halvas tujus – ikka tuleb temaga suheldes rahulikuks jääda,” teab Marika Magus, lisades, et üldiselt on saarlased meeldivad kliendid.

Ka alles seitse kuud maanteeametis töötanud peaspetsialist Andrus Raamat vääris kliendi tänu. Temagi puhul tõsteti esile abivalmidust ja viisakust.

Raamatu valdkond on juhiload ja teooriaeksamitele registreerimine. Tulevikus täidab ta ka eksamineerija ülesandeid.

Andrus Raamatu sõnul on oluline säilitada rahu ka kõige kiiremal ajal ja pingelisemates olukordades. “Mõistan, et inimestel on kiire ja neil on omad mured,” lausus ta, lisades, et mitte alati ei saa ta klienti kohe aidata. “Väikesel bürool ei ole ka õigusi kohe kõiki toiminguid teha,” nentis Raamat. “Kui kohe aidata ei saa, võtan inimese telefoninumbri ja helistan talle hiljem, et probleem ikka lahendatud saaks.”

Nii Raamatu kui ka Magusa sõnul on väikeses kollektiivis olulised meeskonnatöö ja üksteise aitamine.

Raamatupoes on mõnus töö

Rahva Raamatu Kuressaare kaupluse töötajaid märgiti ära koguni 12 postituses. Üks kiidetud teenindajatest on Rahva Raamatus pea neli aastat klienditeenindajana töötanud Katrin Jõhvik.

“Meil on toredad külastajad – enamasti tullakse raamatupoodi ju ikka hea tujuga,” ütles Jõhvik, kes hindab oma tööd eelkõige sellepärast, et saab igas eas külastajatega suhelda ja neile rõõmu pakkuda. Eriti meeldib talle, kui kaupluses pakutavat tulevad uudistama lapsed. “Püüan siis ka endas lapse üles leida,” sõnas Katrin Jõhvik.

Seitse inimest tõstis Saare maakonna hea teenindusega asutustest-ettevõtetest esile Bauhofi Kuressaare kauplust ning sealseid töötajaid Margus Eprot ja Gerle Välit.

“Väga professionaalne ja abivalmis teenindaja,” kiidab klient Ly Kallas Margus Eprot. “Naerusuine, särav ja meeldiv teenindaja,” kirjutab Gerle Väli kohta Kuressaare ametikooli õpetaja Õile Aavik.

Seitse inimest kiitis veebilehel ka Saare Selverit ja sealseid töötajaid Maret Avilot, Irja Raudseppa, Kaire Mändi, Greta Rüütlit ning seitse nimetasid Maxima kauplust. Teiste seas pälvisid tunnustust sealsed teenindajad Triinu Mets ja Reelika Mägi.

Kuus hindajat pidas suurepäraseks Eesti Energia teeninduspunkti Kuressaares ja sealset teenindajat Milena Välit, kolm inimest tunnustas aga Olerexi tanklas kogetud teenindust.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 480 korda, sh täna 1)