Parim teenindaja 2014: enese kiitmine on raske (2)

PARIMATEST PARIM: Pealinnast Eesti parima teenindaja tiitli ja publikupreemiaga naasnud Teele Adamson oli eile taas Swedbanki Kuressaare kontoris kliente nõustamas. Foto: Irina Mägi

PARIMATEST PARIM: Pealinnast Eesti parima teenindaja tiitli ja publikupreemiaga naasnud Teele Adamson oli eile taas Swedbanki Kuressaare kontoris kliente nõustamas. Foto: Irina Mägi

Neljapäeval Tallinnas Euroopa hotellis korraldatud hea teeninduse päeval kuulutati Kuressaare Swedbanki kontori erakliendikonsultant Teele Adamson Eesti parimaks teenindajaks 2014.

Samuti valis Teele Adamsoni parimaks teenindajaks publik. Esikoha saavutas Adamson ka Eesti teiste piirkondade tänavusel parima teenindaja konkursil.

Võistluspäev algas tema sõnul koolitusega, milles osalesid ka teiste teenindusettevõtete töötajad. Kell 15 alanud finaalis osales 12 teenindajat. Enese tutvustamiseks anti igale finalistile vaid minut aega ja sellest ajast peeti väga rangelt kinni. “Korraldaja katkestas enesetutvustaja jutu lausa poole sõna pealt ja andis sõna järgmisele,” kirjeldas Adamson finaali. Kui tutvustusring läbi sai, pidi iga osaleja põhjendama, miks peaks just tema parima teenindaja tiitli saama.

Mikrofon värises käes

“Enese kiitmine oli tõeliselt raske ja mikrofon värises mul käes,” tunnistas parim teenindaja, kelle jaoks oli tõeline üllatus see, et muidu kiitusega kitsid eestlased kiitsid märtsis teenindajaid 18 000 korda. “See peab kliendi jaoks olema ikka tõeline vau-efekt, kui ta läheb kodus arvutisse ja annab tagasisidet sellele asutusele või teenindajale, kellega ta rahul oli, või helistab telefonil 1182. See ei ole nii lihtne, et vajutan kohapeal nuppu,” tunnustas ta kõiki lahkeid kliente.

“Rääkisin veel seda, et Eestis on mõõtmatult rohkem häid teenindajaid, kui siin olevad 12 finalisti. Rääkisin, et minu eesmärk on kliendile meelde jääda. Teen kõik selleks, et klient teaks, et tema haldur on Teele, ega läheks SEB-sse või Nordeasse, vaid tuleks minu juurde.”

Teele Adamson on Kuressaare kontoris töötanud aasta. Enne seda töötas ta Tallinnas Swedbanki Kawe kontoris. Ta kinnitas, et naudib oma tööd ega mõtle praegu ühegi uue ameti peale. Kuigi elu kodusaarel meeldib talle väga, on 25-aastane Teele valmis töötama ka Swedbanki väljaspool Eestit asuvates osakondades.

Suhtle ka raskuste korral

Kliente nõustab ta kõikvõimalikes rahandusküsimustes. Oma seitsmesajast kliendist on ta aasta jooksul näost näkku kohtunud umbes kolmesajaga. Enamasti küsitakse nõu laenude, liisingu, kogumise, investeerimise ja igapäevapanganduse kohta. Kõige vähem huvituvad kliendid säästmisest, mida peaks halduri arvates aga kindlasti tegema.

“Kui kliendil on raske periood, näiteks on ta jäänud töötuks, ei tähenda see seda, et me katkestame temaga suhted. Me ei saa pakkuda lisafinantseeringut, aga saame anda nõu, mida ta võiks ette võtta,” julgustas Adamson hättasattunud kliente pangaga suhtlema.

Järgmisel aastal peab ta ise istuma hea teenindaja konkursi žüriis ja konkursil osaleda ei saa. Tööväliselt on Teelel praegu pooleli Tallinna tehnikaülikooli majandusteaduskonna lõputöö kirjutamine.
Eesti parimat teenindajat valiti juba 11. korda.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 876 korda, sh täna 1)