Lümanda koolis uuriti kooli ajalugu

Pildil: Lümanda kooli õpilased teaduste akadeemia saalis. Esireas vasakult: Helina Tarkmeel, Kaili Lilles, Maria Õunap, Kristi Tiitson, Andreas Rae. Tagareas vasakult: Kristi Tuuling, Victoria Vihman, Liisu Lilles, Sanna-Reesi Hoogand, õpetaja Külli Lindau.  PILLE JÕGI

Pildil: Lümanda kooli õpilased teaduste akadeemia saalis. Esireas vasakult: Helina Tarkmeel, Kaili Lilles, Maria Õunap, Kristi Tiitson, Andreas Rae. Tagareas vasakult: Kristi Tuuling, Victoria Vihman, Liisu Lilles, Sanna-Reesi Hoogand, õpetaja Külli Lindau.
PILLE JÕGI

25. oktoobril osalesid Lümanda põhikooli üheksa 5.–7. klassi õpilast ja kaks õpetajat Tallinna pedagoogika arhiivmuuseumi konverents-tänuüritusel “Kooliajalugu uurima!”.

Lümanda kool sai tänavu 120-aastaseks. Jaanuaris toimus koolis uurimistööde konverents, kus õpilased kandsid ette üheksa kooli ajalugu puudutavat uurimistööd. Kevadel tegime neist valiku ja saatsime viis tööd pedagoogika arhiivmuuseumi konkursile “Kooliajalugu uurima!”. Üle Eesti osales 22 kooli 38 tööga.

Teaduste akadeemia saalis toimunud tänuüritusel said oma uurimistöö “Endisaegsed töövahendid koolis” ette kanda Lümanda kooli 5. klassi õpilased Helina Tarkmeel, Andreas Rae, Kaili Lilles, Kristi Tiitson ja Maria Õunap.

Õpilasi juhendas õpetaja Külli Lindau.

Kuna uurimistöid koolist oli esitatud  rohkem, said kutse tänuüritusele ka 6. ja 7. klassi õpilased Victoria Vihman, Kristi Tuuling, Liisu Lilles ja Sanna-Reesi Hoogand.

Kõik esitatud tööd said žürii tagasisidet kirjaliku retsensiooni näol.

Lümanda kooli õpilasi ja õpetajaid tänati ning tunnustati esitatud tööde hulga ja sisukuse eest.

Pille Jõgi, Lümanda kooli õpetaja

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 144 korda, sh täna 1)