Noortekeskuse suvi on tegus ja lustakas

Juuni ja juuli on noortekeskuses möödunud nobedasti ja lõbusalt. Suvised teemateisipäevad, mida korraldame kaks korda kuus koos Orissaare raamatukoguga, on leidnud aktiivset heakskiitu ja on andnud mõtteainet jätkata sarnase projektiga ka sügisel.

VAHVAD LAAGRILISED: Juulis toimus noortekeskuse ja Orissaare valla koostöös kaks laste ja noorte suvelaagrit, mille raames lustiti ka uues Muhu seikluspargis. Fotol vanema vanuserühma laagrilised.
MERILIN NÖÖR

13. juuni teemapäeval mängisime ja meisterdasime ning 27. juunil joonistasid lapsed ise koomiksit. 4. juulil oli meil külas juuksur Kristi Kaljuste, kes õpetas patse punuma, õppisime ja katsetasime erinevaid trikke. 18. juulil oli meil muinasjutupäev, kus võtsime ette ühe kõigile teada-tuntud muinasjutu ja keerasime selle pahupidi ning sündis uus ja põnev lugu.

1. augustil oli lemmikloomapäev. Loomadest, nende eest hoolitsemise, õpetamise, toitmise, ravimise ja palju muu kohta jagas õpetusi ja kogemusi koerte treener ja loomaarst, piirkonna politseinikuna töötav Kaidi Kask. 15. augustil võtame suvised teemapäevad kokku, teeme omaloomingut ja sööme kooki.

Juulis toimus noortekeskuse ja Orissaare valla koostöös kaks laste ja noorte suvelaagrit. Esimeses laagrivahetuses 10.–14. juulil osales 16 6–9-aastast poissi-tüdrukut ja teises vahetuses 24.–28. juulil samuti 16 noort vanuses 10–13 aastat. Tegevused laagris olid vastavalt vanusegrupile veidi erinevad. Viie laagripäeva jooksul mängisime ja meisterdasime, käisime kinos ja ujumas, külastasime Pajuvärava talu, turnisime Muhu seikluspargis, pidasime fotojahti, rääkisime Eesti rahvustoitudest ja tegime ise süüa, külastasime Saaremaa sõjavara muuseumi, Mikk Ranna filmitöötoas valmisid minijoonisfilmid ning laagrivahetused lõppesid omavalmistatud torti nautides ja nädala muljeist rääkides.

Laste ja noorte kultuuriaasta raames sõidab mööda Eestit ringi elamustuur Laste Vabariik, kasutades selleks ainulaadset haagisautot. Elamus­tuur ühendab endas teatri, mängu ja töötoad. Saab näha uut lasteetendust Eesti Vabariigi sünnipäevaks valmistumisest, avastada Eestit omanäolisel labürint-mängualal ning proovida oma käteosavust ja mõtteerksust töötubades.

Laste Vabariigi ainulaadsel autolaval on kohalikud lapsed ja noored oodatud üles astuma oma etteastetega. Laste Vabariik on kõigile mõistagi tasuta. 10. augustil kella 11-st 16-ni on Laste Vabariik Valjalas. Tule ja saa osa põnevatest tegevustest!

2.–21. augustini on noortekeskus puhkusel. 22.–31. augustil oleme avatud kell 11–17.

Maidi ja Eliise

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 42 korda, sh täna 1)