Saarlaste loodud Taxify võitleb Londoni turu nimel

Londonis läinud nädalal tegevust alustanud ja kohe samal nädalal selle seal ka lõpetanud Eesti sõidujagamise vahendaja Taxify leiab, et selles linnas valitseb kõige vaenulikum, aeglasem, salalikum ja lisaks senist monopoli soosiv transpordiregulaator.

Taxify tegevjuht Markus Villig kirjutab ettevõtte ajaveebis, et Taxify esitas juba neli kuud tagasi Londoni transpordiametile TfL-ile taotluse eraõigusliku autorendilitsentsi saamiseks ja on selle aja jooksul ametiga üle 20 korra ühendust võtnud, kuid pole siiani saanud mingisugust vastust. Just seetõttu olevat Taxify omandanud juba litsentsi omava ettevõtte City Drive Services, pannes oma teenuse käima selle alt ja teavitades otsusest 28. augustil ka TfL-i. “Meie suureks üllatuseks käivitas TfL teenuse käivitamise järel ilma kontakti võtmata salaja uurimise ja asus läbi Taxify sõidutellimisi tegema ning ähvardama juhte litsentsist ilmajäämisega,” kirjeldas Villig sündmuste käiku, kus muidu aeglane TfL järsku ülimat operatiivsust üles näitas.

Kolm päeva hiljem tegi TfL avalduse meediale ja nõudis Taxifylt tegevuse lõpetamist. Möödus veel 12 tundi ja litsentsita jäeti ka City Drive Services – väitega, et omanikevahetus kujutab endast londonlastele ohtu.

“Oleme kindlad, et TfL-i argumentidel pole mingisugust alust,” sõnas Villig. Ta märkis, et Taxify teeb kõik, et ettevõte saaks Londonis tegevust jätkata.

Taxify all asus läinud teisipäeval Londonis teenust pakkuma 3000 juhti ja teenusega oli liitunud üle 30 000 linnakodaniku. Taxify tegutseb juba 19 riigis.
Majandustoimetus

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 192 korda, sh täna 1)