LUGEJA KIRI: Klienditeenindus Telia Saaremaa esinduse moodi (23)

Olen kahel korral pöördunud Telia esinduse poole, algul jaanuaris, nüüd 12. veebruaril kell 12.45.

Tahtsin sealt lihtsalt küsida, miks kanalite vahetamisel mõnikord pilt ekraanilt kaob, ainult subtiitrid allääres näitavad kanali nime. Mu televiisor peaks näitama 26 kanalit. Mille eest siis maksta kanalite tasu, kui pilt kanalilt kaob?

Esinduses on kolm töötajat. Võtsin järjekorranumbri – 38 –, minu ees ega ka selja taga ei olnud ühtki klienti. Kaks teenindajat igavlesid, nende kohal ekraanil seisid liikumatult järjekorranumbrid 007 ja 31. Kolmandal teenindajal oli klient.

Olen liikumispuudega, seisin 10 minutit rulaatori toel, rohkem ei pidanud selg vastu. Toole esinduses ei ole, ainult kõrged pukid.

Kuna minu järjekorranumbrit ekraanile ei ilmunud ning minust välja ei tehtud, läksin Ülikooli apteeki protseduurile. Kui sealt tagasi tulin, oli kaks teenindajat lahkunud ning kolmas, mantel seljas, oli samuti väljumas.

Kas Telia esinduses teenindatakse ainult noori ja ilusaid, sest nemad ostavad kalleid nutitelefone ja muid tänapäevaseid vidinaid.

Olen Telia klient (see firma on küll mitu korda nime vahetanud) olnud 1996. aastast, neist 13 aastat Kuressaares. Nähtavasti tasub mul siiski operaatorit vahetada.

V. K. (nimi on toimetusele teada)

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 2 207 korda, sh täna 1)