Lahhentagge võitis Hõbemuna

Lahhentagge OÜ võitis nädalavahetusel toimunud Kuldmuna konkursil teise koha kategoorias eksklusiivpakendite disain.

“Linnud hakkavad alles Lahetagusele jõudma, aga kevade esimene muna juba
jõudis,” ütles Tarmo Virki, üks Lahhentagge asutajatest. “Brändi loomiseks tõime meie Inglismaal sündinud disaineri tutvuma Saaremaa ajaloo ja loodusega. Ise ka saarel sündinud inimesena armus ta nii Saaremaasse kui ka kadakamarjade korjamisse.”

Lahhentagge esimene toode Ösel Dry Gin, millele annavad eripära Saaremaalt käsitsi korjatud taimed, jõudis kauplustesse möödunud sügisel. Selle aasta jooksul avab LahhentaggeKuressaare Sadama-aidas oma destilleerimisvabriku.
Eesti mainekaimat loovusfestivali Kuldmuna, mis toimus tänavu 20. korda, korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 743 korda, sh täna 1)