Läinud reedel Virtsu–Kuivastu liinil suviste lisareisidega alustanud parvlaev Regula on graafikus püsimise nimel jätnud sõidukid Virtsust peale võtmata.
Üks näide pärineb kolmapäevast, kui Regula väljus Virtsust kell 16.10. Sama juhtus läinud pühapäeval. Reisijate sõnul võtab Regulal laadimine kauem aega, mistõttu on tal raskusi graafikus püsimisega. Sestap ongi laev väljunud sadamast kas tühjalt või pooltühjalt.
Kolmapäevase juhtumi pärast pöördus reisija TS Laevade poole ja sai vastuseks, et laevad peavad väljumisel graafikust kinni pidama. Mahajäänud autod võeti vedaja klienditoe kinnitusel järgmisena väljunud Tõllu pardale kell 16.25. Reisija hinnangul on tegemist aga absurdiga, sest tühjalt sõitvaid laevu ei ole ju vaja.
TS Laevade teenindus- ja müügivaldkonna juhi Pille Kauberi selgitusel teenindab Regula liini suurema nõudluse tõttu, sõidugraafik on koostatud just laevale jõukohane. “Me ei jäta kedagi ootama põhjusel, et laev ei saa liinigraafikust kinni pidada,” kinnitas teenindusjuht, lisades, et kes sadamaalal on, võetakse pardale.
Ometi on inimesed mainitud juhtudel lihtsalt laevast maha jäetud.
“Laeva kapten võib erinevatel põhjustel võtta vastu otsuseid ja vähendada reisijate või sõidukite arvu laeva pardal,” ütles Pille Kauber.
Ma usuks Kauberi juttu ainult siis kui poleks ise samamoodi maha jäetud Tõllu/Pireti reisilt. Aga maha jäeti mitu autot sest kapten läks graafikut taga ajama.
Pigem sõitku tühjalt, kui ma pean 2 tundi praami ootama seepärast, et Vilniuse teatrisse jõuda. Kohtusse tuleks kaevata.
Riik maksab kinni reisid,kas autod on peal või mitte pole nende asi.SH? Pille Kauberi.sõidugraafik on koostatud just laevale jõukohane?????????????????????????kuhu need autod siis veel????????????
See tühjalt sõit ju ongi jõukohane, riik maksab ju sõidu kinni! Ega pole õeldud, et soovitavalt võiks ka reisijad peal olla ja sõita täiskoormusel
Huvitav küll, mis põhjusel peaks kapten vähendama reisijate ja sõidukite arvu, kui laev sai töökorda ja sõidab? Või jälle katkine laev liinil..? Ikka on põhjuseks, et nõutakse täpset graafiku täitmist…
Huvitav, et Leedo oskas asju korraldada ja eriti jaanide ajal sellist tsirkust ikka ei teinud, tema oli ikka huvitatud konkreetselt, et võimalikult palju saaks reisijaid üle veetud…praegu aetakse lihtsalt udujuttu ja arvatakse, et kõik sinisilmselt ka usuvad. Eh riik, meie riik..
Nii juhtub, kui laevandust satuvad juhtima merest väga kaugel olevad inimesed. Ärge ajage kaptenite süüks oma valjult kolisevaid ämbreid.
Ummikud!
Ja laev sõidab tühjalt…
Ehk siis:
VIDEOD | Jaanilised ummistavad Pärnu maanteed ja Virtsu sadamat. Masinad seisavad paigal kilomeetrite viisi
http://m.rahvahaal.delfi.ee/article.php?id=82744977
Kindlasti saab iga sõidetud kilomeetri eest keegi kuskil jälle kena kopika taskusse panna, sestap ei tohi graafikust maha jääda, muidu jääb veel mõni reis ära ning raha saamata…
Aga reaalsuses tuleks miskit ette võtta ja Leedo tagasi saada, sest on näha, et see riigifirmana ei toimi.
Hakkab vaikselt kohale jõudma, millise käki see Palo korda saatis pluss veel klounid Kiili ja Kaljurand. Arvasid, et on kusagil Kopli liinidel trammitrassil vist, et jälgime ainult rööpalaiust.
Midagi pole parata… Kes käis valimas, neil pole MÖTET soiguda sest ise valisite juhid – kes valimas ei käinud, neil pole ÖUGUST soiguda sest teie tegevusetuse töttu said need kirutud juhid vöimule…
Jääte ühest praamist maha, siis lähete järgmisega. Graafik ongi ju selleks, et sellest kinni pidada. Ega see pole s##avedu, kus traktor hakkab alles siis liikuma, kui koorem täis…
No kuni mandri massakad ajavad saarlaste on Asi halb, et mitte press.
oli tarkust üks praam pühade aegu või raskete ilmaoludega vaba graafikuga sõitma panna. Nüüd nii tarku enam pole.