Reheköök suleb uksed (18)

LIGI KAKS AASTAKÜMMET: Ulvi Maripuu silme all on Reheköögi klientide hulgas sirgunud terve uus põlvkond.
MAANUS MASING

Kuressaares 18 aastat tegutsenud populaarne söögi- ja ürituste läbiviimise koht Reheköök lõpetab oktoobri lõpus tegutsemise.

“See töö on ennast minu jaoks täielikult ammendanud,” selgitas Reheköögi omanik Ulvi Maripuu Saarte Häälele. “Väga palju on tööd tehtud, kogu aeg käisime ka välimüükidel. Mingi aeg ma tundsin, et enam ei taha,” lisas ta.

Maripuu sõnul on töötajad olnud väga tublid. Koondamisteated on neile kätte antud, aga perenaine loodab, et võib-olla tahab keegi äri siiski üle võtta. “Kui on näiteks kedagi, kes tahab minu tööd jätkata, siis võib-olla on see tema jaoks hea väljakutse. Sest asi toimib ja klientuur on olemas,” märkis ta.

Maripuu nentis, et on proovinud äri ka maha müüa, kuid seni pole sellest asja saanud. “Mul hakkas endal kahju. Käis siin inimesi [vaatamas] ja mõtlesin küll, aga seni ei ole ikka seda õiget ilmunud,” lausus ta.

Ulvi Maripuu sõnul on Reheköögi tegutsemisaja jooksul tema silme all üles kasvanud terve uus põlvkond. “Alguses käis pere väikese titaga, nüüd käib see inimene juba ise. Meil on püsikliendid, kes on käinud algusest peale.”

Hubane söögikoht oli populaarne valik ka peielaudade korraldamisel. Saare Matusebüroo juhatuse liige Helju Välisson ütles Saarte Häälele, et on Reheköögi sulgemise juttu kunagi küll kuulnud, aga et asi nüüd nii konkreetne on, oli üllatus. “Loomulikult on kahju, sest meie koostöö on päris hästi sujunud,” lausus ta.

Saare Matusebüroo korraldas Välissoni sõnul Reheköögis keskmiselt 6 peielauda kuus. Varem ehk rohkemgi, aga praeguseks on uusi kohti juurde tulnud. Samas nentis ta, et peiede pidamise kohta ei ole just väga kerge leida. “Meil on välja kujunenud sellised ettevõtted, kellega me oleme aastaid koostööd teinud,” märkis ta.

Välissoni hinnangul on Reheköök küllaltki populaarne. “Seal olid küll omad väiksed miinused, et vanainimesed ei saanud trepist üles ja kui peied sattusid lõunaajale, siis nad toitlustasid ka ümberkaudsete ettevõtete töötajaid. Aga teeninduse ja toitude kvaliteedi poolest ollakse selle toitlustuskohaga väga rahul,” tõdes ta.

Hannes Iir

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 3 692 korda, sh täna 1)