Vetteli emafirma käive kasvas ligi 70%

PRFoods, Vättal tegutseva kalatööstuse Vettel emafirma, kasvatas teises kvartalis võrreldes möödunud aasta sama ajaga käivet 69,5% ehk 9,08 miljoni euro võrra. Omandatud tütarettevõtted panustasid müügikasvu 11,5 miljoni euroga.

Müügikogus kasvas II kvartalis võrreldes eelmise aastaga 944 tonni ehk 62,6% võrra, vahendas Äripäev. Puhaskahjum oli samas 640 000 eurot, ilma ühekordsete kulude mõjuta oli puhaskahjum 130 000 eurot.

PRFoodsi juht Indrek Kasela märkis vahearuandes, et II kvartali tulemused olid ootuspärased. “Toorkala hinna muutus oli suurem oodatust, mistõttu toorkala kasumlikkuse osakaal oli madalam,” ütles ta. Samuti vähenes ühe suure kliendi lahkumise tõttu toorkala müük Soomes. “Samas oleme saavutanud uusi müügilepinguid Euroopa Liidus ning märkimisväärselt on kasvamas müük Aasia suunal,” sõnas ta.

Arvuliselt kasvas käive kõige enam Soome turul, suurenedes 5,4 miljoni euro võrra ehk 15,9 miljoni euroni. Teine tähtsaim turg on aga Suurbritannia, moodustades 12,9% käibest (2,8 miljonit eurot).

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 465 korda, sh täna 1)