JUHTKIRI: Kuum kartul

Jagatud mure olevat pool muret. Vahel aga räägi, kellele tahes, abi ei paista kusagilt. Või siis saabub see abi liiga hilja. Praegusel juhul käib jutt Kuressaares Vallimaa 9 asuvast lekkiva katusega majast.

Ehkki reageerimisaeg on niisugustel puhkudel kriitilise tähtsusega, on olukorra parandamiseks vajalikud otsused ja asjaajamine takerdunud ega paista niipea paigast liikuvat. Hallitava korteri omaniku mure on nagu kuum kartul, mida keegi haarama ei kipu.

Omanik ise ei saa olukorra parandamiseks suurt midagi teha, korteriühistu juhid ei jõua aga otsusele, kuidas probleemiga edasi talitada. Varem maja hallanud ettevõte ei pea vajalikuks tekkinud olukorda selgitada, uus leiab aga, et kõigepealt peab majarahvas ise kokkuleppele jõudma – alles siis saab paberimajanduse käima lükata. Ehitamisele eelnev asjaajamine võib aga võtta kuid. Selle aja jooksul saab olukord muutuda üksnes hullemaks. Suured sügissajud on ilmselt alles ees ning tulgu vesi vihma või lumena – lekkiv katus seda majja tungimast ei hoia. Häviva korteri omanik on oma murega aga üksi jäetud.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 268 korda, sh täna 1)